Lopen + quad

Hey meiden,

Gister was Floor jarig, en we hadden besloten haar geen cadeau te geven (ze heeft net een hele nieuwe garderobe gekregen ;)). Maar gistermiddag, toen wat bezoek weg was, en ik de vaatwasser leeg stond te ruimen, liep ze ineens naar me toe. Dus ik trots papa bellen, en ze bleef maar lopen. Lopen, stilstaan, draaien, verder lopen...

Papa was zo trots dat hij spontaan besloot om toch een cadeau te halen. Heeft hij zo'n elektrische auto gekocht. En leuk dat ze het vind!! Ze is de hele straat doorgegaan, en heeft helemaal door dat ze zelf bepaald of hij rijdt of niet, door op het voetpedaal te drukken. Alleen sturen snapt ze nog niet.

Eigenlijk ben ik fel tegen dit soort dingen (en vooral dit soort belachelijk dure cadeaus), en ik heb 's avonds dan ook besproken dat dit soort aankopen overlegd moet worden, maar het is wel super stoer!!!

Moest het even vertellen.. Wat wordt ze groot...

Liefs,

T

Hahahha gefeliciteerd met jullie grote meid!

Supergoed man, dat lopen! Kan me voorstellen dat papa in zijn trotse entousiasme grootse dingen heeft gekocht!

Geniet ervan!!!

liefs

Hey, nog gefeliciteerd met jullie meid! Wat leuk dat ze 't al zo snel in de gaten hebben hoe iets werkt he.. :) Maar nog leuker dat ze loopt!
Onze meid loopt ook al iedere keer een aardig stukje, ontzettend leuk om te zien!
Liefs

hahahaha wat leuk dat je man zo trots is dat hij een ( veel te duur) kado voor haar heeft gekocht!!!!

En natuurlikj nog gefeliciteerd met de kleine meid!!! Leuke dag gehad?

dag was super :)

hebben woensdag niet echt gevierd, maar zondags kwam iedereen. 's ochtens familie, en 's middags vrienden. Mevrouw is gruwelijk verwend, maar heeft zich geweldig gedragen. Ze was zo moe dat ze maandaochtend chagrijnig wakker werd :)

Liefs,

T

Terug
Bovenaan