lopen

goedemiddag dames,
ik ben benieuwd wanneer jullie kinderen zijn gaan lopen,mijn dochtertje van 10maanden,loopt al wel langs de tafel,en loopt van tafel naar bank,leuk gezicht,maar ik benieuwd wanneer jullie kinderen dus echt zijn gaan lopen.
groetjes
 
Hoi Carolien
Mijn oudste zoontje liep ook met 10 maanden langs de tafel en bank enzo. Hij is alleen gaan lopen toen hij 1 jaar en 2 weken was. Mijn jongste wordt volgende week 1 jaar en liep met 9 maanden langs de tafel, dus het zal mij benieuwen wanneer hij alleen gaat lopen.
Groetjes Renate
 
Hoi, mijn zoontje kon met 8 maanden staan en een week later liep hij aarzelend langs de banken. Na nog een week had hij het door...hij wordt maandag 1 en rent als het ware langs alle banken, gebruikt de stoel als rollator en kan ook al los staan sinds 1 week...maar lopen nog niet...heb geen idee wanneer dat gaat komen.

groetjes
Esther
 
Mijn dochter is nu 9,5 mnd en kruipt net een week. Ook heeft ze zich gisteren voor het eerst opgetrokken tot staan in de box. Ik vond dat al heel wat. Het gaat inderdaad snel bij jullie. Hebben ze bij jullie ook gekropen of hebben ze dat gewoon overgeslagen? Groetjes, Marieke
 
Hoi,
Het berichtje van 13:16 is ook van mij. Mijn kids hebben allebei gekropen. De jongste heeft een helepoos getijgerd en heeft niet lang gekropen voordat hij begon te lopen langs de tafel. En de oudste ging 2 weken nadat hij begon te kruipen ook al te lopen langs de tafel. Dus het ging allemaal heel snel achter elkaar.
Groetjes Renate
 
even om terug tekomen bij marieke,mijn dochtertje kroop bij 7,5maand eerst een week getijgerd,en daarna meteen op handen en knieen,sinds gisteren kan ze ook los staan,ben dus erg benieuwd hoelang het duurd voordat ze gaat lopen.haar neefjes lopen sinds vorige week ze zijn nu al 17maanden,die waren dus erg laat.
bedankt voor jullie reactie's
 
Terug
Bovenaan