lopen

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

wie van jullie kinderen loopt ook al mijn zoontje heeft sinds 6 dagen dat hij niks anders wil als lopen vind het zo eng soms valt hij gewoon naar achter op zijn hoofd maar ja zo moeten ze het wel leren denk ik dan maar hij is nu bijna 11 maanden oud

groetjes jessica

hoi

tycho loopt ook sinds 11 mnd, nu bijna 12 mnd gaat steeds beter al valt ie natuurlijk nog wel vaak!!! maar wel leuk hoor!!!!!!!!!!
maar daar leren ze van hahaha....

xx wen tycho

Mirthe zette haar eerste losse stapjes met 10 maanden en een week, nu 3 weken later loopt ze als ieder ander. Het ging met de week beter. En nu probeert ze soms ook een beetje te rennen.

Hier begint het nu te komen.
Jaimey was eerst bang... nu nog wel een beetje maar sinds een paar dagen durf hij nu los te staan en heeft hij zijn eerste stapje los gezet, en daarna.... viel hij op zijn handen haha.
Ben benieuwd of het doorzet,   jaimey is van 31 juli.
Voor je het weet ren je achter ze aan.

gr kaat

Julian loopt sinds een paar weken achter een loopkarretje. Los lopen of staan doet hij nog niet. Sinds deze week is het echt rennen achter zijn karretje.
Hij is van 25 augustus 2006.

Groetjes,
Ellen

Hallo,

Heel herkenbaar hoor, ik hield mijn hart vast als hij zelf ging lopen. Eerst viel hij echt als een plank achterover, nu valt hij op zijn billen.
Het probleem zat hem nu nog bij het voorover vallen, ik zag hem regelmatig op zijn voorhoofd stuiteren. Buiten hield ik hem altijd aan zijn capuchon vast, als hij dan viel dan kon ik hem nog een beetje tegen houden terwijl hij wel het idee had dat hij los liep.
Inmiddels loopt hij 3 weken echt los en als hij voorover valt zie ik hem steeds vaker zijn handjes gebruiken. Het gaat dus vanzelf beter.
Jente liep met precies 10 maanden los trouwens.

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan