Lopen...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

was even benieuwd of er meer kinderen lopen?? Mijn zoontje is met 12,5 maand gaan lopen en loopt nu als een kievit, zo snel! Hij is zelf ook heel trots en loopt alleen maar van z'n kamer naar de woonkamer en weer terug met allerlei speelgoed....zo schattig!  Volgens mij is hij wel een beetje snel met lopen? Maar goed, niets is meer veilig maar het is echt super om te zien!!

Zijn er nog meer kinderen die ervoor zorgen dat de mama's nu nog vaker moeten opstaan en overal op moeten letten want binnen 2 sec staat er weer een kind achter je??

groetjes
Angel

hahaha.... Nou er staat me dus nog heel wat te wachten..

Jennifer staat nu sinds 2 weken en als je haar goed vast houdt zet ze echt al veel stapjes!!! Ze is bijna 11 maanden, dus we hopen dat ze met haar verjaardag gewoon aan de hand loopt ofzo....

Maar nu moet ik al goed opletten omdat ze zich aan alles optrekt, stoelen, kist, loopfiets..tja en al die dingen kunnen schuiven/omvallen.... Dus ben al heel erg alert aan het worden hierop. En ze gaat ook steeds sneller kruipen/schuiven dus in een paar sec zit ze opeens in de keuken.. hihi.. Ik vind het helemaal leuk....

gr. Ilone

Hoi Angel,

Isabelle is vorige week 1 geworden en  is druk aan het oefenen. Ze loopt achter een loopkarretje, aan tafel, gaat overal aanstaan  en waagt de oversteek van tafel naar bank.  Soms durft ze  zelfs aan één handje te lopen.  
Ik vind het geweldig om te zien hoe ze  heel de woonkamer gebruikt als oefenterrein.
Nu wachten op de eerste losse stapjes, het lijkt me geweldig.

En  jij hebt gewoon een snelle loper! Veel plezier samen.

Liefs Linda

hoi hoi

djesslyn 11-06 loopt ook al zelf.. ben super trots op mijn kleine bijdehandje !

Thijn 10 maanden loopt heel goed en snel aan de hand,soms ook al 1 hand. Verder staat hij overal aan, en trek hij zich overal aan op.
De box en de salontafel loopt hij zelf vasthoudend in de rondte.

ZOOOOOO Gaaf om te zien!!

Gaaf is dat he mama's. Ik durf hem nu buiten ook steeds meer los te laten lopen, alleen gaat hij nog alle kanten uit, zo eindigde ik van de week in een schoenenwinkel waar hij met een stoel aan de haal ging....hij werd boos toen ik hem oppakte en meenam naar buiten.....daar eenmaal op de grond, ging hij de Miss Etam maar in....gelukkig voor hem was oma daar...daar kon hij dan weer naar toe lopen! Maar wat gaat het hard....het is echt geweldig!!!

Hallo,

Jules liep al vanaf 11 mnd aan een handje, en toen hij 12,5 mnd was liep hij alleen, dus ik wandel de hele dag met hem.

Het is een stuk drukker nu, maar wel leuk!!

Groetjes Cojja

Terug
Bovenaan