lopen?!?!

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik ben op zoek naar tips.
Het probleem is namelijk dat Joyce loopt en niets anders wil.Op zich geen probleem,maar ik durf haar niet alleen te laten als ze loopt.Ze laat zich te pas en onpas kaarsrecht naar achteren vallen,doodeng,en ze schrikt niet eens.
We hebben het geprobeerd met een loopwagentje,maar ze vertikt het om iets vast te houden.Zo dus ook niet een tafel,box stoel of wat dan ook wat ze tegenkomt,zelfs handen negeert ze door zich heel demonstratief weg te draaien.Er zit voor ons dus niets anders op dan achter haar aan te lopen en haar opvangen.Dat is 5 minuten niet erg,maar als je een groot deel van de dag niets anders doet krijg je echt goed last van je rug.

Help.......Jessica

Nog even en ik loop zo!

Ha jessica,

Ja meid ik snap je punt. maar kan zelf niet zo gauw een oplossing bedenken
Misschien heel optimistisch hoor maar de volhouder wint?!
Loopwagentjes ed aanblijven bieden en als ze die pakt heel erg aanmoedigen dat lijkt mij de enige optie. Ik zou het op die manier proberen denk ik!

Brian loopt nog niet los (11 mnd) maar "rent" wel heel de dag achter alles wat schuift!!!

nou meid heel veel succes

Achnita

Hihi, wat een heerlijk eigenwijsje!! Neeh, sorry, geen tips voor je....

Hoi

Hier ook zo,n eigenwijsje ... nog geen jaar oud maar goed

Meneertje loopt ook al 3 weken nu , en wou eerst ook niks vasthouden en het is eigenlijk vanzelf gegaan , toen ik me niet meer zo druk maakte om het vallen
Want ja van vallen en opstaan leer je ... bij Milad precies hetzelfde verhaal .

Als hij nu valt geef ik hem een knuffel , en als ik hem zie vallen zeg ik o ow en meestal moet die dan nog lachen ook en loopt hij zo weer verder .

Het word met de dag beter alleen bij de drempels van de deuren nog niet maar hij begint nu te begrijpen dat hij ook de deurpost kan vasthouden

Het komt er eigenlijk op neer dat mama zich niet zo druk moet maken en dan krijgt je kindje de ruimte om zelf te leren en ontdekken

hoop dat je er iets aan heb.. en ja ik weet het is moeilijk om die stap te nemen heb er zelf ook best lang over gedaan hihihi

Groetjes van anna mama van Milad 11 mnd

Terug
Bovenaan