lopen!

Hoihoi,
Lynn gaat eindelijk een paar stapjes los lopen...
Ze loopt nog heel houterig en dat is normaal maar als ze loopt gooit ze haar rechterbeentje als het ware een beetje scheef weg. Meerdere mensen die haar hebben zien stappen beginnen erover waardoor ik nu dus ook wel een beetje onzeker word.
Ze heeft toen ze 6 maanden oud was heupfoto's gemaakt(omdat  in mijn moedersfamilie alle vrouwen slechte heupen hebben)  en die waren goed.  
Zal er na die 6 maanden toch iets gebeurt zijn met haar heupjes?!?
Of ben ik gewoon paranoia  en weet lynn nog niet hoe ze haar beentje goed moet neer zetten?
Hoe was dat bij jullie kindjes toen ze net gingen lopen?

groetjes cobie

hoihoi,

dat is normaal hoor!je wilt niet weten hoe achterlijk aaron in het begin liep!!!komt goed,over 2 weken loopt ze alsof ze nooit wat anders heeft gedaan!!

ook wij hadden een afwijking in de familie aan de heupjes maar aaron loopt er niet minder om,hij rent zelfs weg nu!

geniet ervan en vangse!!

groetjes nienke

Hoi hoi,

Volgens mij inderdaad normaal hoor, Stijn liep eerst ook heel raar en houterig. Inderdaad is voorbij. En als je echt zorgen maakt maak je toch een extra afspraak op het cb of de huisarts. Zou me geen zorgen maken.
Wel super dat ze nu loopt! Leuk is dat he? pas maar op hoor, nu kan ze overal komen en kan ze echt overal bij!!! nu begint de gevaarlijke tijd.

Carina

haii!!
Ik heb cb gebelt en die zei ook dat ik me geen zorgen hoefde te maken en ik mocht eerder langs komen als ik wilde. Maar ik heb 19 mei een afspraak en heb die toch maar laten staan. Als ik me nog steeds zorgen maakte kon ik gewoon weer bellen om toch eerder te komen.
Als ik jullie antwoorden bekijk is het denk wel normaal en weet ze gewoon nog niet hoe ze haar beentjes neer moet zetten. Dus ik wacht die 2 weekjes nog wel af.

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes cobie

Terug
Bovenaan