Lopen

Hier een voorjaar 08 moeder (14 maart 08) van wie haar kind nog niet loopt. Hoewel Leah na veel aanmoedigen soms een paar losse wankele stapjes zet!!! Het zit er dus wel aan te komen.....

Nina liep met 18 maanden, (is van 23-01). Maar ieder kindje loopt wanneer ze zelf willen hoor. Bij mijn schoonfamilie is het de grap van de eeuw als we het over lopen hebben dat mijn zwager pas ging lopen met 2,5 jaar!!!!!
Ze gaan vanzelf allemaal lopen, ahhahah!
( en niet lopen is ook schattig hoor, ze zijn gewoon echt groot ineens als ze gaan lopen, dan zijn ze echt baby-af...)

Liefs, marieke

Lenthe (24-02-08) loopt sinds halverwege mei dit jaar, ze was toen 14 maanden.Haar 2 oudere zusjes liepen met 11 en 12 maanden.Ik denk dat het per kind verschilt, en dat je je er nog niet echt zorgen over moet maken.Ik ken iemand wiens dochter 2 maanden voordat ze 2 jaar werd pas ging lopen...Elk kind zijn eigen tempo denk ik dan.
Heb nu een zoontje van 5 weekjes oud, heb gelezen dat jongetjes er wat langer over doen, we zien wel, mij maakt het niks uit.Maar begrijp je wel hoor, je wilt toch vooruitgang blijven zien...Maar ik denk dat je je nog geen zorgen hoeft te maken.
Het is natuurlijk wel zwaar voor jou, met tillen en zo,maar geef je kindje er de tijd voor.
Groetjes Roos.

Hier een meid die al liep voordat ze 11 maanden was. Voor haar erg fijn, want ze was niet meer gefrustreerd. Ik vond het vreselijk, want het baby-zijn was er helemaal vanaf.
Met praten is onze dame wat later. Ze zegt genoeg maar je verstaat er maar weinig van.
De dochter van een vriendin van mij die liep een week voordat ze 2 werd. Maar die lult je de oren van het hoofd en ook echt heel duidelijk verstaanbaar.

Ze ontwikkelen zich allemaal in hun eigen tempo. De ene is qua motoriek sneller en de ander met de spraak. Het komt allemaal goed, dus vooral lekker genieten en je geen zorgen maken.

Groetjes Anne

nathalia was 14 maanden toen ze goed begon te lopen. ze is nu 21 maanden.
daarintegen begint ze nu pas met praten.
sinds een maandje nu ongeveer. elke dag leert ze wat bij, maar daar was ze dus wel een beetje laat mee, vergeleken met de rest :D

Quinten liep goed met 13 maanden.
Dat is erg leuk voor hem maar voor ons minder omdat het echt geen baby meer is.
hij begint nu een beetje te praten.
de eerste woordjes heeft hij al wel gezegd maar daar houdt het ook mee op.
quinten is van 22 februari 08.

Hoi hoi,
onze dochter liep met ongeveer 13 maanden. Wat een ander zegt..het baby-achtige is er dan echt af, want door het lopen lijken (en zijn) ze meteen een stuk groter. Ik vond het wel erg leuk hoor!
Maar zoals je hier al leest...er zit heel veel verschil tussen wanneer de kindjes zijn gaan lopen.
Groetjesss

Terug
Bovenaan