Lopen!!!!

Hoi meiden,

Hoe gaat het allemaal met jullie en de kids?
Hier gaat het super! Joany doet het zo goed allemaal,
ze slaapt super en eten ook alles wat ze krijgt eet ze alleen geen bloemkool, maar heb gelezen dat dat bij de meeste is. Ze is ook erg beweeglijk ze draait al vanaf de 3mnd op dr buik en terug op dr rug. En sinds n paar weken komt ze zelf zitten als ze mn vingers vast heeft. En sinds vorige week heeft ze dus ook door dat ze als ze zit ook kan staan! Ze loopt al echt over de bank wel aan de vingers vast natuurlijk, maar ze staat ook echt alleen aan de tafel. Zaterdag heeft ze dr oma gebeld nou ja mn man had gebeld en de luidspreker aan gezet en zei allemaal brabbelen toen ze oma hoorde zo lief. Op n gegeven moment pakte ze de telefoon en deed ze m mooi aan dr oor. Wij lachen natuurlijk t was net echt haha. Hoop dat t met jullie kindjes ook zo super gaat.

Veel liefs Priscilla

Fijn dat ze het zo goed doet.

Zou het zitten en staan niet teveel stimuleren hoor. Ze staan nu vooral op spierspanning en de ruggewervelkolom kan het eigenlijk nog niet hebben. Het is natuurlijk ontzettend leuk en grappig en die van ons wil, en probeert het ook vaak, maar ik laat hem toch echt zoveel mogelijk liggen.

Bellen wordt hier ook graag gedaan. papa en oma zijn daar heel blij mee en ik maar lachen hahahah.

Fijn joh, dat het zo goed gaat met d'r! En dat van die bloemkool herken ik wel!!

Ik ben met Tim onder behandeling bij de fysio en die zei tegen mij dat je dat zitten en staan niet teveel moet stimuleren, omdat je kindje daardoor ook fases gaat overslaan, die wel heel belangrijk zijn, zoals tijgeren en kruipen.

Gr Ingrid

Wat leuk met zo´n telefoon, heb je het gefilmd??
Hier laatst ook met oma gebeld, al moest ik de tel vasthouden, zelf probeerd ze hem op te eten, maar kwebbelen dat ze deed,,haha

Hier nu 2dgn bloemkool gegeten, vind ze lekker,,haha,, ze lijkt op haar broers, die aten ook alles!

Wat grappig dat ze al probeerd te ´lopen` ziet er koddig uit hé bij zo´n ukkie, al sluit ik me wel aan bij de rest, zolang ze het niet zelfstandig kunnen, kan je beter heel beperkt oefenen (paar min per dag ofzo) anders kunnen ze over hun grens heengaan!
Wel vlug hoor, hier nog geen poging daartoe ;-) ze duwt zich nu wel soms op tot staan als ze op schoot zit,,haha

Hey meiden,

Ik weet dat ik t niet moet stimuleren doe ik ook niet ze doet het echt zelf, en t is ook niet zo dat ze het heel de dag doet hoor ze slaapt het grootste gedeelte van de dag haha.Alleen als ze wakker is is ze ook niet te houden zeg maar. Ze doet ook gewoon dat tijgeren en probeert ook wel te kruipen, al gaat dat nog niet goed.Denk dat ze gewoon n hele snelle tante is was dr vader ook die liep met 8mnd al.

Liefs Priscilla

Terug
Bovenaan