@lorena

hey,

Bij mij word het gewoon vergoed vanuit de verzekering (gezinnenpakket van cz).
Ik zie er helemaal niet tegenop ofzo, ik vind het juist fijn geen narcose niks enz....
Enige nadeel dat je wel met hele hebben en houwe bloot ligt maar goed das maar ff.....
Ik heb veel aan deze site gehad zo ben ik ook aan de gyneacoloog gekomen die het uitvoert enz en deze site gaf antwoord op al mijn vragen.
Het gesprek gisteren met de gyneacoloog bracht niets nieuws zeg maar, wel aanvullend over hoelaat je er moet zijn de voorbereidingen en erna.
http://www.essure.nl/

Sucses met je beslissing ik zal als het gebeurt is mijn ervaring laten weten.......

liefs louise

louise, moet zeggen dat ik de methode die ze nu hebben ook erg fijn vind, tenminste wat ze erover vertelde.
moet denk ik gewoon afscheid nemen van nooit meer een baby, verstandelijk weet ik dat het goed is maar gevoelsmatig ben ik nog niet zover maar moet eerlijk bekennen dat ik denk ik nooit zover zal zijn gevoelsmatig, zeg wel eens voor de grap dat ik in de middeleeuwen geboren had moeten worden en dan tich kids, heerlijk. maar ja we leven in het hier en nu. zodra ik ongesteld worden moet ik er wel aan geloven. denk ook dat ik het niet durf te doen omdat ik toch merk dat ik nog veel last heb van hormoonwisselingen, de ene dag voel ik me beter dan de andere. mocht ik als ik eenmaal ongesteld worden en me nog niet happypappy voelen misschien voor een tijdje toch iets anders proberen. ach dilemas dilemas kom er maar niet uit. weet wel dat het het beste is maar ja wordt gewoon gek van mezelf, hihih

als ik hier even mag reageren
ons gezin is compleet maar vind het soms
wel moeilijk dat de zwangerschap ook voorgoed
afgelopen is en ook het contact met de vk
dat vind ik moeilijk maar als de verzekering
het zou vergoeden maakte ik nu een afspraak
bij de gynocoloog
gewoon om van alles af te zein geen pil meer
niks. daarom kies ik nu tijdelijk vor het sieraaltje
hoef je ook nergens meer aan te denken de komende 5 jaar

Terug
Bovenaan