Nou, hier ben ik weer. Terug van een weekendje weg met mijn vriendinnen. Alles ging goed met me. Zaterdag heerlijk gewinkeld en 's avonds voetbal gekeken(alleen een beetje jammer van de uitslag). En daarna weer verder gefeest. Zondagochtend tijdens het ontbijt begonnen bij mij de krampen. Erg heftig. En het gesprek ging toevallig over babies enzo. En toen kon ik me niet meer inhouden en heb even zitten huilen. Een paar vriendinnen wisten het al maar de rest nog niet. Ik heb ze het verteld en we hebben het er even over gehad. Dat was wel even goed. Maar iedere keer dat ik naar de wc ging droop het bloed gewoon uit me. En vlak voordat we de auto in stapten ging ik weer naar de wc. En ik plaste het vruchtzakje uit. Dus ik heb het uit de wc gevist en bekeken. Het was een zakje van een cm of 3 met een rood sliertje zo dik als een buigrietje eraan. Ook heb ik het opengemaakt, en er zat een soort van doorzichtig gelei in. Een vruchtje kon ik er niet echt in vinden. Zo goed had ik hem ook niet open gemaakt. Het vruchtje had ongeveer 6,5 week moeten zijn. En als alles goed was gegaan was ik zondag 9 weken en 6 dagen zwanger geweest. Verder is mijn weekend eigenlijk heel goed verlopen. En ik ben blij dat het vruchtje er vanzelf is uitgekomen. Woensdag gaan we kijken of alles er goed uit is. Ik hoop dat jullie wat hebben aan dit verhaal, want ik wist eigenlijk niet waar ik naar moest zoeken in de wc. Ik had het kleiner verwacht. Maar dit was overduidelijk. En ik denk dat vanaf de krampen tot het verliezen van het vruchtje 1 uur heeft geduurt. Daarna waren de krampen weg, maar bloedde ik nog wel heftig die dag. Vandaag zou ik het met een klein inlegkruisje af kunnen.
Groetjes Eefje
Groetjes Eefje