los laten.

gister stond alicia ineens met slaapzak in bed. gauw bed omlaag. had gehoopt dat het nog ff zou duren dat ze ook met slaapzak kon gaan staan.

nu wanneer ze in de box gaat staan laat ze los, ze loopt rondjes of steekt de box dwars over.

en zelfs buiten de box probeert ze te gaan staan zonder hulp van een meubel. gewoon helemaal zelf.

Dat je het bedje nog omhoog had staan.. dat staat hier echt al heel lang naar beneden. En zelfs nu ben ik nog wel bang dat hij er uit probeert te klimmen. Met slaapzak gaat hier juist alles sneller. Hij kroop eerst met die zak aan en later pas los. Hetzelfde met gaan staan. Hij stond al een tijdje in zijn bedje 's morgens voordat ik het eindelijk pas zag in box. Hier wordt ook volop rondgelopen en overgestoken. Los staan houdt hij best lang vol. Maar lang leve de pamperkontjes. Wat zijn dat lekkere opvangkussens hahahaha.

zow dat je hem nog omhoog had.. hier ook al een paar maand laag
ethan gaat ook steeds meer proberen maar is nog altijd in zijn koppie verder dan lichamelijk vanweekend kon ik hem ook maar net opvangen omdat hij dacht dat hij wel even naar papa kon lopen

maar alicia maar de laatste tijd weer flinke sprongen of niet

jaa hele grote sprongen. ze loopt ook steeds meer los. ze weet ondertussen ook hoe ze van zitten naar liggen kan gaan en probeert te kruipen. in bed lukt dat wel maar de grond is te glad. en op het kleed gaat ze in der achteruit.

Terug
Bovenaan