A
Anoniem
Guest
<p>Hallo lieve allemaal.</p><p>Mijn vriend en ik zijn vanaf mei 2018 bezig om zwanger te raken.</p><p>Echter werd ik na het stoppen van de pil niet ongesteld. Of af en toe een beetje bloed tijdens naar de wc gaan.</p><p>Bezoek aan de gyno gehad eind november en die zag een hoop eitjes en 1 hele grote. (Dacht wellicht aan lichte PCOS maar was te vroeg om iets over uit te sluiten.)</p><p>Er moet wat gaan gebeuren zei hij. De maand december ben ik dan ook voor het eerst 4 dagen ongesteld geweest. </p><p>Inmiddels ben ik weer 4 dagen over tijd. Maar de test is negatief.</p><p>Vandaag wel weer beetje bruinige ongesteld bij afvegen.. </p><p>Ondertussen wordt ik helemaal gek.. iedereen zegt laat het los het komt als het komt. Maar ik kan niet meer op mijn eigen lichaam vertrouwen lijkt wel..</p><p>Eind februari weer tel. Consult bij de gyno. Maar eigenlijk wil ik niet wachten.. </p><p>Hebben jullie tips om het idd los proberen te laten? Om de druk er in mijn hoofd er af te halen..</p><p>Dank jullie wel.</p><p>Mirthe </p><p> </p>