Los proberen te laten...

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo lieve allemaal.</p><p>Mijn vriend en ik zijn vanaf mei 2018 bezig om zwanger te raken.</p><p>Echter werd ik na het stoppen van de pil niet ongesteld. Of af en toe een beetje bloed tijdens naar de wc gaan.</p><p>Bezoek aan de gyno gehad eind november en die zag een hoop eitjes en 1 hele grote. (Dacht wellicht aan lichte PCOS maar was te vroeg om iets over uit te sluiten.)</p><p>Er moet wat gaan gebeuren zei hij. De maand december ben ik dan ook voor het eerst 4 dagen ongesteld geweest. </p><p>Inmiddels ben ik weer 4 dagen over tijd. Maar de test is negatief.</p><p>Vandaag wel weer beetje bruinige ongesteld bij afvegen.. </p><p>Ondertussen wordt ik helemaal gek.. iedereen zegt laat het los het komt als het komt. Maar ik kan niet meer op mijn eigen lichaam vertrouwen lijkt wel..</p><p>Eind februari weer tel. Consult bij de gyno. Maar eigenlijk wil ik niet wachten.. </p><p>Hebben jullie tips om het idd los proberen te laten? Om de druk er in mijn hoofd er af te halen..</p><p>Dank jullie wel.</p><p>Mirthe </p><p> </p>

Persoonlijk vind ik "het loslaten" nooit zo'n geweldig advies. Hoe kun je nu iets loslaten wat je zo ontzettend graag wilt, waar je dagelijks mee wordt geconfronteerd en waarvan je niet weet hoe het verder zal gaan? Dus ik begrijp wel dat het je bezig houdt. 

Wat naar mijn idee wel kan werken is afleiding zoeken en focussen op andere leuke dingen of uitdagingen die je wilt bereiken. 

En, wel op andere gebieden, mij helpt het juist wel om er mee bezig te zijn in de tussentijd. Om iets te hebben waar je hoop op kunt vestigen en naar uit kunt kijken. Zoals een afspraak bij een arts, homeopathie gaan proberen, starten met vitamines, werken aan je lichaam door gezonder (wellicht biologisch) te gaan eten en meer bewegen. Dat soort dingen. 

Weet niet of je hier iets aan hebt want het is natuurlijk voor iedereen persoonlijk. 

Succes ermee ?

Terug
Bovenaan