Los staan !

lizzy staat nu sinds 2 weken regelmatig zo'n 15 seconde los maar ze zet tot nu toe nog geen stapje het is wachten op het grote moment.
Stappen aan alles vast doet ze al een tijdje,kruipen kan ze heel hard en nu dan ook sinds 2 weken los staan.
Lopen jullie kindjes al los ?
Lizzy is nu net 14 maanden.

Liefs

Ik ben aan het werk vandaag en mijn schoonmoeder belde me vanochtend om te zeggen dat Lizzy 3 stapjes los heeft gedaan super trots dus !!!
Hoop dat het doorzet gaat er een wereld voor der open als ze loopt want ze is erg druk.
Spannend allemaal weer.

Liefs

hey zeevang,

leuk he als ze gaan stappen. En zeker spannend...
Quinn is bijna 14 maanden en deed de eerste stapjes los net voor zn verjaardag en daarna 2 weken niks. En ineens begon hij weer te lopen. Nu rent hij al bijna door de kamer als hij er zin in heeft. Het enige nadeel is dat ze nu wat sneller kunnen zijn, moet meneer nu regelmatig inhalen en zorgen dat de deuren dicht blijven:)
Geniet ervan!!!

Hey,

Wat liep Quinn snel vlak voor zijn 1ste verjaardag toppie maar het nadeel is ze nu zo snel zijn..maar Lizzy kan ook snel kruipen hoor hihi..
Vanmiddag wou ze ook niet slapen zeiden mijn schoonouders denk een sprongetje ze heeft het nu beetje ontdekt 2 a 3 stapjes en gaat ze weer zitten.
Elke dag zal ze meer stapjes gaan zetten denk ik wat worden ze groot he hihi..xxx

Wat leuk dat Lizzy nu ook al stapjes doet, wat gaat het dan snel he.
Matthias is ruim 14 maanden nu, hij liep net na zijn 1e verjaardag. Nu rent hij idd overal heen. Wil ook geen handje meer van ons, want kan het wel zelf. Nadeel is idd dat hij heen loopt waar hij wil, en we hem regelmatig ergens moeten weg plukken. Mijn man was pas aan het afrekenen in de winkel, liep mijn zoon zo langs alle mensen heen naar buiten... moest mijn man er snel proberen langs te komen om hem te grijpen, hij stond al bijna op de parkeerplaats...
Maar goed het is ook wel handig, het scheelt een hoop getil!

Maar wat worden ze idd groot!!! Wat gaat dat snel!!!!

Terug
Bovenaan