Loslatenel

<p>Dames dit is een verhaal waar mamas liever niet over willen praten tenminste ik schaam me er wel voor en doe meestal alsof dat niet zo is nmlk ik kan mijn baby niet loslaten in de nachten vaak controleren en kan hem alleen bij de  vader laten alleen dat voelt vertrouwd ik keijg hier sinds kort ook hulp voor en programmas dieik moet volgen ik zou graag met mamas willen berichten die ook in de zelfde situatie zitten ik heb tot nu toe geen topic hierover gezien.</p><p>gr mama van een engeltje</p>

Hoi, 
Heel herkenbaar hoor, toen ons dochtertje (inmiddels bijna 2) nog baby was, kon ik haar ook moeilijk loslaten. Als ik snachts wakker was altijd ff bij haar kijken. En inderdaad, mn man mocht wel alleen met dr zijn, maar dan schreef ik wel n briefje. Nou moet ik zeggen dat ik dat zelf nooit als last ervaren heb. Ik wilde er gewoon graag helemaal voor dr zijn. Nu gaat het vanzelf, om haar bij mensen achter te laten  die ik goed vertrouw. Alleen, ik heb nogsteeds dat ik snachts als ik wakker word altijd ff ga kijken hoe het met mn kleine meissie is. Maar, ik denk dat dat gewoon bij mijn 'mama zijn' hoort

Terug
Bovenaan