Losse motor Borstkolf waar te koop?

<p>Goedemorgen,</p><p>ik heb een vraagje! Sins 20 juni 2019 mag ik mij eindelijk moeder noemen van een geweldige zoon!</p><p>er waren wat opstart problemen met voeden waardoor wij een kolf gehuurd hadden bij de thuiszorgwinkel! Alle flesjes en slangetjes koop je zelf alleen de motor huur je! Nu mijn borstvoeding op gang is, wil ik graag af en toe weer gaan kolven zodat papa hem ook eten kan geven! Ik heb dus alle materiaal alleen de motor niet!</p><p>ik ben op zoek naar de medela swing maxi! Wie weet waar ik deze motor los kan kopen! Overal zitten namelijk de flesjes etc bij!</p><p>thankssss</p>

[quote quote=10218189]Via medela zelf als je hem nieuw wilt? Of anders via marktplaats ofzo.[/quote]
Ik kan het niet medela zelf niet vinden! Ik vind dan alleen de verkooppunten! Maar deze verkopen dan hele set, maar ik heb alles al behalve het motortje! 
Of kijk ik verkeerd?

[quote quote=10218211]Marktplaats. Ik heb mijn medela Freestyle daar voor 40 euro gekocht. Scheelt je dus heel veel geld[/quote]
Zoo dat scheelt heel veel zeg

[quote quote=10218216] Ik kan het niet medela zelf niet vinden! Ik vind dan alleen de verkooppunten! Maar deze verkopen dan hele set, maar ik heb alles al behalve het motortje! Of kijk ik verkeerd?[/quote]
Nee dan moet je hem via een verkooppunt bestellen. Heb dezelfde kolf en dat staat in de gebruiksaanwijzing. Het artikelnummer van de motor is 099.0270. 

[quote quote=10218216] Ik kan het niet medela zelf niet vinden! Ik vind dan alleen de verkooppunten! Maar deze verkopen dan hele set, maar ik heb alles al behalve het motortje! Of kijk ik verkeerd?[/quote]
Nee dan moet je hem via een verkooppunt bestellen. Heb dezelfde kolf en dat staat in de gebruiksaanwijzing. Het artikelnummer van de motor is 099.0270. 

Terug
Bovenaan