lotgenoten gezocht

Hoi,

Sommige zullen mij misschien nog kennen en sommige ook niet mar heb eigenlijk een vraagje.

Ik ben bezig om een eigen forum op te zetten voor meiden die net als ik al een kindje hebben (spontaan of via de mmm) en waarbij het niet lukt om een 2e kindje te krijgen.
of mensen die bewust voor een kind hebben gekozen.

Eigenlijk zoek ik gewoon lotgenoten die het hier zo af en toe eens over willen hebben en natuurlijk over hele andere dingen.

Ik zoek nog steeds een pakkende naam voor het forum dus ook als mensen daar ideeen over hebben dan hoor ik het graag.

Ik wil me hier niemand voor de kop stoten maar ik ben allang op zoek naar mensen die hetzelfde meemaken en ik vind ze helaas niet zo snel op de andere forums dus vandaar mijn idee om er zelf een op te zetten.
Mochten jullie vinden dat ik het hier niet zo neer had mogen zetten dan bij deze mijn excuses want zoals ik net al zei ik wil er echt niemand kwaad mee doen en bedoel het alleen maar goed.

Ik hoor graag van jullie

groeten,

nikita

hoi nikita,
ik heb het zelfde probleem,
ik heb een meid van 5 jaar, en de tweede laat al 3 jaar op zich wachten, ben nu bezig in het ziekenhuis met pregnyl spuiten, en daarmee lukt het tot nu toe ook nog niet,
en waarom niet ??? niemand weet mij antwoord te geven,de gyn zit met zijn handen in het haar!
hoelang zijn jullie nu bezig??
en op de natuurlijke weg of ook in het ziekenhuis bezig??
ik hoor je snel weer,
gr wendy

Hallo Nikita (en Wendy)!

Wij hebben ook 'maar' een kind. Onze zoon is in sept.2005 geboren (na eerste IVF/ICSI poging). Begin van dit jaar hebben we ons  weer  in het ziekenhuis gemeld voor een evt. verdere gezinsuitbreiding. Na twee mislukte pogingen voor een tweede kindje hebben wij besloten, ermee te stoppen.

En ik moet zeggen, er viel een hele last van mijn schouders! Niet meer om de haverklap naar het ziekenhuis, geen hormonen meer spuiten, geen wachtweken meer!

In het begin had ik er wel wat moeite mee, dat de beslissing voor 'maar' een kind min of meer voor ons werd genomen. Aan de andere kant zijn wij het die de  beslissing hebben genomen, niet door te gaan met IVF.

We genieten van wat we hebben (en het is zo'n geweldig mannetje!) en treuren niet om wat helaas niet heeft mogen zijn.

Groetjes,
Uli

hey uli , ik zou willen dat ik ook die keuze kon maken, ik twijfel zo, ik hoop bij ieder onderzoek dat ik onderga  dat ze zeggen dat er iets aan de hand is dan maken hun voor mij de keuze, dan hoef ik zelf niet meer te beslissen, maar ik weet natuurlijk ook dat niemand wil dat er iets aan de hand is maar van de andere kant kunnen ze dan wel zeggen of dat er iets aan te doen is, en zo is het alleen maar moeilijk er is niks aan de hand volgens het ziekenhuis,maar waarom wil het niet lukken dan?? ja daar heeft niemand een antwoord op!  ik hoop dat ook ooit die knop kan vinden en hem dan kan om draaien!
ik vind het echt knap van jou/jullie!!
geniet lekker van je mannetje, en wie weet wat de   toekomst brengt!!
groetjes wendy

Hoi Depri en Uli,

Wij zijn helaas alweer 4 jaar bezig voor een 2e.
Onze zoon is in 2003 geboren, hij is spontaan gekomen tussen 2 behandelingen in. Daarna hebben we nog 2x icsi en 1x cryo gehad maar aangezien mijn puncties echt een hel zijn hadden we besloten om tijdelijk even te stoppen..... helemaal definitief kan ik het nog niet. Ik begin nu na ruim een jaar toch weer te twijfelen om toch nog een poging te doen maar heel eerlijk ben ik veel te bang.... voor de punctie maar ik denk ook wel voor het defintieve want mocht die poging niet lukken dan is het over en uit.
We blijven natuurlijk wel hopen op nog een wondertje maar die kans is zo ontzettend klein dus eigenlijk durf ik daar geeneens op te hopen.

Uli...ik vind het echt ontzettend knap van je dat jij de beslissing al wel hebt kunnen nemen. Ik doe het je nog niet na.

Ik probeer nu te genieten van wat we wel hebben want daar ben ik zo ontzettend blij en dankbaar voor maar'ja toch blijft het knagen.......

Mochten jullie evt mijn eigen forum willen weten dan hoor ik het wel(ben 'm pas sinds gisteren aan het opzetten)

Ik wens jullie ook allebei heel veel geluk en we blijven toch hopen.... het klinkt misschien heel raar maar ben blij dat ik hier niet alleen in ben. De meeste in onze omgeving hebben minimaal 2 kinderen dus kunnen zich dit heel moeilijk voorstellen.

groeten,

Hi meiden!

Wat bij mij trouwens ook een beetje meespeelde is mijn leeftijd. Ik ben nl. een oude taart van 37.

En we hebben ons ook niet gek laten maken door iedereen om ons heen, die wèl twee of zelfs meer kinderen hebben.

Iedereen moet voor zichzelf uitmaken wanneer zijn/haar gezin kompleet is en dat hoort te rest te accepteren. Je hoort wel eens dat stellen een tweede 'nemen' omdat het er nou eenmaal 'bij hoort' en daar kan ik me zo boos over maken! Wees blij dat je überhaupt kinderen kunt krijgen!

En 'JA' laat maar weten wanneer we je Forum kunnen komen bewonderen, Nikita!

Groetjes!
Uli

Hoi,

nou zo oud ben je ook weer niet hoor. Ik ben zelf 33 dus scheelt niet zoveel....

en inderdaad ook ik kan me soms heel kwaad maken dat mensen een 2e nemen omdat dat hoort en daar lukt het dan ook meteen bij!!!!
en zo zijn er nog wel veel meer dingen waar je je zo af en toe zo lekker druk om kan maken maar'ja dat blijf je toch houden.

Adres van mijn forum is: http://geen2e.forum2go.nl/

maar moet er wel bij zeggen dat ik het nog aan het opbouwen ben maar tips zijn natuurlijk altijd welkom

groeten,

nikita

Hi Nikita!

Ik heb net geprobeerd, me op je forum te registreren. Ik zal wel iets niet goed ingevuld hebben ... een paar keer .... nou mag ik er voorlopig niet meer in.

Ik probeer het later nog eens!

Groetjes,
Uli

Terug
Bovenaan