Lotgenoten

Hoi meiden,

wat goed dat dit forum er is. Ik ben zelf 34 jaar en al 15 maanden "bezig". Helaas zonder resultaat. Het doet me goed om te lezen dat er meer vrouwen zijn die constant leven met hoop, geloof, angst en teleurstelling, maar vooral met veel vertrouwen. Ook ik houd de moed erin, al schiet ik vaak vol bij sommige van jullie verhalen. Wat een herkenbaarheid allemaal.
Sinds kort ben ik bij de gyn voor onderzoek dus ik hoop dat daar wat uitkomt. Voor de rest is het net als voor iedereen: erop vertrouwen dat het goed komt. Daarom is het lekker om hier ervaringen te kunnen delen.

Groetjes,
Anne

Fijn he om hier je verhaal te delen , heb dit forum ook nog niet zolang geleden ondekt maar dit doet mij ook zo goed.
Ik wens je veel succes bij alles en hoop van harte dat je (snel) zwanger wordt en hou ons op de hoogte!

Groetjes Pluk

Hallo meiden,

bedankt voor jullie welkomstberichtje, erg leuk.
Ik heb een eerste gesprek gehad op doorverwijzing van mijn arts. Na een jaar proberen zwanger te raken ben ik naar de huisarts gegaan. Hij heeft me direct doorgestuurd naar de gyn.
Dat eerste gesprek was meer een inventarisatie. Hoe loopt de cyclus, ben je gezond, allerlei vragen. De gyn dacht, gezien mijn regelmatige cyclus (26 dagen) en de verschijnselen voordat ik ongi moet worden, dat ik wel gewoon maandelijks een eisprong heb. Ik heb as maandag een "test na samenleving". Het zaad van mijn vriend ligt nu onder de loep. Volgende maand krijg ik een HSG. Na de berichten hierover op dit forum te hebben gelezen, knijp ik hem wel.

Wel moeilijk om in de medische molen terecht te komen. Spannend en ook stressy! Je weet nooit wat er allemaal naar boven komt. Ik zou zo graag, net als jullie allemaal, willen dat het gewoon lukt!

Groetjes,
Anne

hoi, Anne,
Inderdaad moeilijk ,de medische molen, maar ik merk wel dat je overal aan went, dat hebben wij althans en het is voor een goed doel. Alleen t hsg onderzoek is echt vervelend maar aan de andere kant het is ook zo weer voorbij en dan weet je wel of "alles"goed is bij je,wel proberen er positief tegen aan te kijken (al is dat soms heeeel moeilijk) ooit moet t toch lukken!!!
Ik wens je veel sterkte bij alles.
Groetjes Pluk

Terug
Bovenaan