lotgenoten

Hoi, hoi,

Jeetje wat zijn er een hoop meiden die problemen hebben met zwanger worden.
Ikzelf ben in oktober 2002 gestopt met de pil en in juni 2003 was ik zwanger. Dit heeft maar 10 weken geduurd en toen is geconstateerd dat het al niet meer leefde. Ik ben toen in juli 2003 geopereerd en nu is het juli 2004 en ben ik nog steeds niet zwanger. Ik raak er een beetje gefrustreerd van, Zeker als je weet dat je zwanger kan worden (die zei de gyn in het ziekenhuis).
Nu heb ik met mijn man afgesproken dat als we in december nog niet zwanger zijn we naar het ziekenhuis gaan.
Alleen heb ik geen idee wat ik daar kan verwachten. En zoals ik lees weten jullie dat wel. Kan iemand hier iets over vertellen.

Groeten
astrid

Hoi Astrid,
Welkom op het forum,ik kan je misschien iets meer vertellen over wat je kunt verwachten,wij zijn sinds mei 2002 bezig en ik heb maart 2004 een miskraam gehad met 7 weken.

Ik ehb een aantal onderzoeken gehad bij de gyn,spermaonderzoek(moet in oktober as weer,omdat ze dit 1x per 2 jaar doen),een eileideronderzoek,hiet spuiten ze vloeistof in je eileiders om te kijken of ze goed open zijn,en een aantal bloedonderzoeken,o.a. om te kijken of ik een goede eisprong/vruchtbaar heb en hoe het met de hormonen is gesteld.En natuurlijk de gewone uitstrijkjes elk jaar en echo's.(binnenwaarts)
As oktober gaan we verder onderzoeken alleen weet ik niet precies wat,dus dat is even afwachten.
Ik wens je heel veel succes en wacht niet te lang om voor de onderzoeken te gaan hoor,ze laten nl veel mensen onnodig lang aanploeteren vind ik.
Liefs
Snoop

hoi Astrid,

Wat naar zeg een miskraam! Ik heb het "gelukkig"nog nooit meegemaakt, dus daar kan ik je niks over vertellen. Ik ben zelf wel onder behandeling bij de gyn, vanaf april. Dus daar kan ik je wel mijn ervaringen over vertellen. 1 April had ik mijn eerste afspraak staan (IS GEEN GRAPJE)Ze hebben toen een inwendige echo gemaakt en bloed geprikt, Bij mijn vriend hebben ze de geslachtsdelen bekene, die worden dan gemeten en onderzocht op spataders enzo. Mijn vriend moest zijn zaad inleveren en dat werd ook onderzocht. Later hebben ze nog een samenlevingstest gedaan en echo's. Bij mij gaat het allemaal heel snel en weten ze waar het aan ligt. Ik ga in september oktober beginnen met ivf. Dus ik heb niet te klagen. Je kunt een kijkoperatie verwachten, doen ze ook heel vaak, een baarmoederfoto. Het is zo verschillend allemaal, maar als je eenmaal in de MMM tercht bent gekomen gaat het heel snel. Ik wen sje heel veel succes en hoop dat je er wat aan hebt.
Veel liefs aNG...

Terug
Bovenaan