Lotiondoekjes

Hallo
Ik heb een vraagje over lotiondoekjes.
Op de markt is heel veel te koop wat lotiondoekjes heet.
Je hebt lotiondoekjes die je voor de billen gebruikt, al staat dat er niet specifiek op, en je hebt snoetepoetsers.Ik vindt het allemaal nogal een dure grap worden en heb dan ook uiteindelijk die snoetepoetsers achterwegen gelaten, en gebruik nu gewoon de lotiondoekjes ook voor de handen en het gezicht.
Nu is de vraag of dit eigenlijk wel kan, ik zie er eigenlijk geen kwaad in en mijn dochter ( 1 jaar) heeft er totaal ook geen last van.

Wie heeft er antwoord?

GR

Ik weet ook niet of het kwaad kan... Gebruik zelf huggiedoekjes ongeparfumeerd, omdat mijn meiden daar het beste op reageren (en ik ook, aangezien ik last heb van parfumluchtjes, krijg ik hoofdpijn van).... en die gebruik ik ook om hun toet en vingers af te vegen.... Mijn redenatie was altijd, als je het voor de tere billetjes kan gebruiken, kan je het ook voor de wat hardere gezichtshuid gebruiken.....

Hallo
Ik maak nauwelijks gebruik van lotiondoekjes. Als mijn zoontje heeft gepoept gebruik ik ze (zwitsal) maar dan blijft het ook bij.
Voor het eten was ik zijn handjes onder de kraan en na het eten gebruik ik een nat hydrofiel washandje of een nat spuugdoekje.
Persoonlijk vind ik al die doekjes niet nodig, de enige die er echt beter van wordt is de fabrikant!
Groetjes....

hoi

ik gebruik lotion doekjes van pampers daar staat het achter op waarvoor je het allemaal kan gebruiken.
maar ik veeg met die doekjes gewoon de handjes en het mondje af. vooral als ze groente hap hebben gehad die vlekken gaan overal zo moeilijk uit en dan pak ik snel een doekje en zijn ze weer lekker fris. ik heb nog nooit snoeten poetsers gebruikt, omdat ik een 2ling heb reizen de kosten toch al vrij snel omhoog.

groetjes kristel 2lingmama

Hoi,

Wat ook heel handig is: Als je met de kleine weggaat, gewoon een washandje nat maken, en dan in een boterhamzakje doen. Zorgen dat je het goed dichtmaakt. Is ideaal. Vieze snoet of handjes? Washandje eroverheen, en klaar.
Het washandje blijft zeker een dag   vochtig, als je het zakje maar goed afsluit.

Groetjes Marmar

Terug
Bovenaan