Lotte geboren 9 maart 2008

Op 9 maart is ons tweede kindje, Lotte geboren!
Gelukkig gaat het allemaal goed!
Ik heb een echte stort bevalling gehad: om 12.25 uur braken mijn vliezen en om 13.48 uur is Lotte geboren. We waren nog net op tijd in het ziekenhuis. Het was even heel heftig maar veel beter dan de bevalling van David, waarbij ik na anderhalf uur persen door de ambulance ben opghaald omdat David er niet uit kwam. Ook heb ik nu voor het eerst een echte kraamtijd meegemaakt, aangezien David twee weken in het ziekenhuis moest blijven voor een ernstige luchtweginfectie. Kortom alles anders en beter!
David vindt zijn zusje heel lief maar het "knuffelen" heeft wel de nodige begeleiding nodig...!

Groetjes van een trotse mama, Sascha.

Gefeliciteerd!!!
Met recht een stortbevalling zeg! Fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie.
Geniet lekker van deze tijd, je weet hoe snel het allemaal gaat.

groetjes Daniëlle.

Wat een mooi meiske,,. en wat een haar!!!
Proficiat mama!!!!

En de naam Lotte is hier ook erg geliefd, goed keuze!!

Lekker genieten van deze geweldige tijd. Je ziet het wel aan david, hij is nu al zo groot!

Snel nog meer foto's plaatsen hoor!

Gr Esmé en Kay

Gefeliciteerd met jullie dochter!!!
Wat zul je je rijk voelen met twee prachtige kindjes. En de begeleiding op het gebied van knuffelen... komt me heel bekend voor haha.
Skip begint heel rustig met aaien en daarna maait ie gewoon keihard op het hoofdje van Bo.... nu weten we dat... maar in het begin...
En ja, het woord 'rustig' of ' zacht' is natuurlijk ook nog veel te abstract voor zo'n kleintje.
Geniet ervan... het gaat nog sneller dan bij de eerste.

Heel veel geluk!

Groetjes, Noortje mv Skip en Bo!

Terug
Bovenaan