Lotte is geboren

Hallo allemaal,
Afgelopen vrijdag ben ik bevallen van een kerngezonde dochter! Ze heet Lotte en weegt 3960 gram en ze doet het geweldig. Vandaag zijn we thuis gekomen uit het ziekenhuis. Het is jammer genoeg niet helemaal gelopen zoals we hadden gehoopt ik kreeg namelijk een geplande keizersnede maar de ruggeprik lukte niet. Na meer dan 10 keer prikken is toen besloten dat ik onder algehele narcose moest helaas... Gelukkig mocht mijn man er wel bij blijven en hebben ze voor mij heel veel foto's gemaakt
groetjes Annette

heej!
gefeliciteerd!! jammer dat je er niet 'bij kon zijn' maar gelukkig is alles goed en doet ze het goed!! heerlijk dat je haar hebt! geniet er van en hopelijk heb je niet teveel last van je wond!

groetjes Elise

gefeliciteerd met jullie mooie meisje!
jammer dat het niet ging zoals je gehoopt had:(hoop dat je snel opknapt en volop gaat genieten van jullie dochter!

groetjes nienke

Van harte! Wat lekker dat je d'r in je armen hebt ondanks dat het niet ging zoals je gehoopt had, maar dat is maar bij weinig bevalllingen zo...helaas niet planbaar zoals je het zelf graag wilt.

Geniet van Lotte!

Liefs.

Gefeliciteerd met jullie dochter.

Vervelend dat het niet zo liep als je graag zou willen, maar gelukkig is alles verder toch goed gegaan.
En nu kun je lekker genieten van je meissie.

Liefs,

Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lotte. Leuke naam!

Geniet van je meisje en ik hoop dat je snel weer op de been bent.

Liefs Nanda, 40wk+5dg

GEFELICITEERD met Lotte.
Erg vervelend van je keizersnede, maar gelukkig is met de kleine alles goed, en zijn jullie samen thuis.
Probeer het achter je te laten en geniet van je gezinnetje.

Groetjes Mirella

Terug
Bovenaan