Lotus bevalling

Heeft iemand ervaring met een lotus bevalling in het zh? Ik heb het er met niemand over gehad, ben inmiddels 38 wk in verwachting van mijn 4e en laatste kindje.

Mijn partner heeft al 3x mogen knippen. Ik wil graag nu een eigen ervaring hebben en ben via de website van OVN geinspireerd geraakt omtrent een lotus bevalling. En dan met name, de navelstreng pas afsluiten/ knippen op het moment dat de placenta uitgeklopt is of klaar is met zijn werking. Lijkt me mooi, bijzonder en een unieke beleving.

Heb in 3 bevallingen ook nooit mijn eigen placenta gezien. Had alleen maar aandacht voor mijn baby en eigen pijn..

Zeker omdat ik nu weet, dit is ons laatste kindje. Wil toch nu wat bijzondere momenten vastleggen. Dankjewel alvast om je ervaring delen.
?

Lijkt me heel bijzonder! Ik hoop voor je dat het gaat lukken.
Ik werd na de bevalling zonder kind afgevoerd na het ziekenhuis, dus ik snap dat dat moment missen achteraf echt een gemis is.
?

Hoi Essil, 
Dankjewel voor je reactie. Ik hoop ook dat het gaat lukken. Zoveel hoeft mijn partner vaak niet te doen. Enkel mij steunen en in 2020 moest hij een filmopname maken van de bevalling. Nou dat laatste was niet gelukt.. Helaas, ons meisje was letterlijk binnen 5 min geboren. Hij had geen tijd.
Nu heb ik het hem nogmaals gevraagd, ben benieuwd.. Zie het posititief in, lukt het dan is het goed en anders jammer.
Maar, je hebt gelijk. Je kunt iets willen maar het hoeft niet altijd zo te lopen. Je weet het niet. Ik hoop dat dit gaat lukken en deze keer ga ik minder treuzelen en met serieuze weeen sneller naar het zh.
Jij bevalt ook heel binnenkort he.. Heel spannend. Alvast heel veel succes gewenst. Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt voor juliie. ?

? dankjewel.
Bij ons betekende mij steunen dat mijn man zijn bovenarmen bond en blauw geknepen waren aan het eind?
dus met geen tijd voor een camera halen is de jouwe goed weggekomen ?

Nou dan heeft ie van mij best veel geluk. Ik vraag om een hand en die knijp ik dan fijn. ?
Andere hand is vrij he..?
Maar de laatste x moest ik de beugels gebruiken bij het persen. Dat was prettig enkel in alle haast hadden ze de beugels niet vast gezet, dat gaf mijn partner ook aan. Dat was minder. Al met al mag ik niet klagen.
Hopelijk deze x ook een snelle en vlotte bevalling, ben er nu wat klaar mee..

Terug
Bovenaan