@Louise84

A

Anoniem

Guest
Hee meiss,

Hoeistie nou..? Je zit nu in afwachting tot je NOD..Spannend hoor, duim voor je..
Ik heb echt de hele week niet op het forum gekeken, en dacht zal er weer eens verschijnen.
Ben ook totaaaaal niet bezig met baby's eigenlijk. Best apart. Echt sinds die uitslag bij de gyn heb ik het wat los kunnen laten (tenminste voor nu want de klusweek komt eraan haha)
Daarbij ben ik gewoon zo druk met mn werk dat ik even geen tijd heb om erover na te denken, en eigenlijk is dat best relaxed voor de verandering. Nou heb ik me ook bewust op mijn werk gestort. Heb gevraagd om meer taken die bij een functie hoger horen zodat ik wanneer er een vacature komt vast werkervaring heb. Alleen het valt toch wel wat tegen, want ik wil het zo graag goed doen..

Trouwens even een vraagje, ik heb af en toe wat gekke steken in mijn baarmoeder, welke ik ook voelde tijdens de HSG..Heb jij ook nog soortgelijke gevoelens later gehad? Nou ja kan het me verbeelden hoor.

Nou zal nu even eerder reacties lezen hoor ;)

Liefsss

Hooooi!!

Hier inderdaad in afwachting. Spannend! Ik had afgelopen zondag weer net zo'n licht streepje als de vorige keer! Dus hopen dat het nu wel door blijft zetten!
Ik had die steekjes ook waar jij over schrijft. Ongeveer een week na de eisprong. Soms ging het echt even over in echte kramp, precies als tijdens de HSG. Dit had ik de vorige periode (voor mijn lichte streepje toen en het misgaan daarvan) en nu weer!! Mijn verbeelding zegt nu dat het de innesteling is geweest en dat streepje van zondag maakt het er momenteel niet rustiger op.
Als we morgen ook overleven (het rommelt wel in mijn buik), dan doen manlief en ik woensdagmorgen een nieuwe test.

Volgens mij beeld je je het niet in dus. Want ik voelde ook exact hetzelfde als tijdens de HSG!! Alleen had ik mijn eisprong toen al gehad. Nou afwachten en have fun deze week!!!

Je hoort van me

Oeh meiss wat ontzettend spannend zeg...Ik ga zoooo hard voor je duimen!!!
Wij gaan weer beginnen met klussen...Dus ik zal nu heeeel snel naar boven hahaha..
Ik hou het forum in de gaten, hoop het zo voor je!! En dan hopelijk voor mij ook raak deze maand ;)
Maar wel een geruststelling dat ik niet als enige dat gevoel weer heb gehad na de HSG..

Nou zoek lekker afleiding en wie weet straks goed nieuws...

Tot snel..

Hoi hoi!

Ik moet eerst even zeggen dat ik het gevoel heb dat enkele van onze kameraden stiekem op dit forum meelezen om maar 'geen nieuws te missen' en om als eerste op de hoogte te zijn. Ik moet even kwijt dat het me diep teleurstelt als dit werkelijk zo blijkt te zijn!!! Dat werpt voor mij een drempel op in deze o-zo-heerlijke uitlaatklep! Want dit kan ik niet bij deze kameraden! En ik heb nu leuk nieuws, maar ik verwacht dat ik dit hier neer kan planten zonder dat het bij andere kameraden komt of wie dan ook maar!!!!!!

Goed, en nu het leuke nieuws; ik ben nog steeds niet ongesteld en en had vanochtend twee dikke vet positieve testen!! Joehoe!!!! Het is gelukt! De HSG heeft geholpen! Ik heb vanochtend eerst weer zo'n goedkope test gedaan en die was ook positief met het streepje een stuk duidelijker dan afgelopen zondag. Daarna heb ik de Clearblue toegepast (diemet indicator) en die gaf netjes 1-2 weken aan. Mijn man en ik hebben elkaar met tranen in de ogen vastgehouden maar het was echt; we droomden niet. Onze grootste angst is nu dat het toch nog misgaat. Dat kan natuurlijk. Dat zag ik bij de bovenste berichten al staan. Maar na anderhalf jaar hebben we nog nooit dit stadium bereikt!
En hoe ik me voel; na twee dagen kramp in de baarmoeder (precies zoals bij HSG) en gerommel in de buik, lijkt mij buik zich nu over te geven aan de nieuwe situatie. Het is een stukje rustiger geworden daarbinnen. Verder voel ik mezelf alsof ik dagelijks een hele marathon loop, zo moe. En dat terwijl ik gewoon een kantoorbaan heb en dus de hele dag zit. Oja, en mijn borsten; ik wou dat ik ze eraf kon scheuren.

Nou ja, even afwachten nog dus, maar ik voel me nu op en top zwanger! En PrinsesL; jij gaat me volgen deze maand!!! Want zoals we al zeiden; na die HSG meer kans en dat blijkt dus nu maar weer!

Aaaaaaaah Louiseee wat waanzinnig geweldig nieuws zeg!! Eindelijk is het dan zo ver!! Wat top!! En logisch dat je nog een beetje bang bent, maar ga daar gewoon niet vanuit!
Heerlijk! En natuurlijk hoop ik dat ik je snal mag volgen, maar dusver nog niet echt geklust..(ik wil wel...maar ja..)
Enne wat betreft je kameraden...Mooi laten barsten..Heb het idee dat de mensen om je heen je dus gaan volgen via het forum..? Tsss belachelijk..Maar goed laat dat lekker achter je. Ga lekker genieten..En ik zal je missen bij de club, maar uiteraard laat ik je met een gerust hart gaan naar het 'zwanger' forum. Het is je ontzettend gegund..!!

Terug
Bovenaan