lovely-Rose

Hallo

Ik wilde even zeggen dat ik het wel geweldig vind dat je met je handicap/beperkingen de zorg voor je kindje bent aangegaan. Ik snap dat je het soms moeilijk hebt en dat het frustrerend kan zijn, maar ik ben er van overtuigd dat je een goede moeder bent die alles met overgave doet en alle goede bedoelingen heeft!
Petje af, hoor!

Groeten,
Rosanne

Ik sluit me hier helemaal bij aan: geweldig dat je  de uitdaging van een  kindje aangaat  ondanks je handicap (want laten we eerlijk zijn, dat is vaak voor ons zonder handicap al een uitdaging..). Dat sommige dingen niet lukken is balen, maar ik denk dat de liefde die jij voor je kindje hebt dat ruimschoots compenseert!

Groetjes,
Dionne

Hoi Lovely rose

Ik ben het helemaal met de meiden eens hoor, alle complimenten voor jou. Ik weet zelf een beetje wat het is om afhankelijk te zijn en dat is goed balen.
Nu gaat het goed met mij, maar ik heb ook een tijdje in een rolstoel gezeten en ik vond het heel erg om alles te moeten vragen. Zeker met zo'n kleintje is dat een hele opgaaf, want dan moet je nogal eens iemand anders inschakelen.
Dus gewoon volhouden en spui hier gewoon maar op het forum als het je even naar de keel vliegt.

Liefs irene

Heel erg bedankt voor jullie lieve complimentjes!
Ik vind het fijn om  af en toe mijn verhaal  kwijt te kunnen, en dat jullie het willen lezen en hier begrip voor op brengen.

Ik kijk ook uit naar de forummeeting in Den Bosch!

Veel liefs Lovely Rose

Terug
Bovenaan