@ lovertjuh

Hallo!

Hoe is het met je? Ik ben niet meer zo heel erg actief, ik lees nog wel eens mee en reageer wel eens heeeeeeeel af en toe, but that's it.

Hoe gaat het met je? Einde is in zicht :). Als het goed is ben je nu iets in de 38 weken. Hier 38 weken en ben het helemaal beu. Heb erg last van mijn rug en ben niet te genieten. Hoop dat het wel goed met jou gaat!

Liefs Esje
 
hey!

hmmm toevallig dat je dat net nu vraaagt ;) ben nu 38.2 gister avond was ik echt heel beroerd zweten overgeven en heel de reutemeteut zonder enige aanleiding... man lief had de verloskamers gebeld, want die maakte zich zorgen.. nja moetsten we naar het ziekenhuis komen hartfilmpje echo's bla bla bla maar ik heb ook al 3 nachten bijna niet geslapen, dus met slaapmedicatie naar huis en vanmorgen weer om half 10 terug zijn wederom alle onderzoeken gehad... de kleine heeft erg weinig vruchtwater moet nu goed op de bewegingen letten en extra controle's.. en maybe wordt de kleine eerder gehaald.. dus zo gaat het hier ook niet tof dus!

ooo wat fijn om het weer even opgeschreven te hebben ;)

en hoe is het met jou? en met de voorweeen die jij had enzo? je hebt je berichtje vannacht geplaatst, en dan hoor je eigenlijk te slapen he ;)

Liefs!
 
Hey,

Ooh dat is niet best! Wat goed dat je man toch heeft gebeld. De VK weten ook niet veel hier! Gaat het nou wat beter met je? Zal wel even schrikken zijn joh.
Wordt de kleine eerder gehaald omdat ie weinig vruchtwater heeft? Hoop het ALLER-beste voor jullie! Hou me op de hoogte!

Hier gaat het ook niet altijd goed. Slapen gaat heel slecht, ik verlies veel vocht en af en toe, zomaar uit het niets zweet ik me te pletter. Ik begrijp er helemaal niks meer van. De VK doet heel laks. Heb al ontsluiting en nog steeds voorweeen die niet doorzetten. Ben het echt helemaal beu!

Ik kon gisteren niet slapen en dacht al een poosje aan jou, dus dacht laat ik maar even een berichtje achter ;)
 
hey

hmm das niet tof meid! en dan is het al helemaal k*t dat ze je zo behandelen bij de vk! Kan me voorstellen dat je er zo niet gerust op bent... misschien kan ik je gerust stellen ;) dat zweten heb ik ook, geen idee wat het is... en dat vocht komt me ook bekend voor! heb me vannacht in het zkh laten vertellen dat dat komt doordat de afscheiding die je normaal gesproken door de zwangerschap hebt nu meer wordt, en dunner... niks om je zorgen over te maken! Maar lief dat je aan me hebt gedacht :) we zijn toch (bijna) tegelijk uitgerekend, dus dat schept een band haha

tja met mij gaat het nog niet echt lekker hoor. Voel me nog steeds ontzettend moe en belabberd! Ze gaan het nu even aan kijken met dat vruchtwater, (morgen vroeg weer op controle) en ik moet nu bij houden hoeveel ik de kleine voel... we komen vandaag op 5 keer uit tot nu toe, en das niet voldoende. Tja deze combi is volgens de gyn niet goed, en dat kan een reden zijn om in te leiden... ik weet het dus niet! maar maak me wel een beetje zorgen...

Wij slepen elkaar er gewoon door heen haha!

Liefs!
 
Hoi hoi,

Ja klopt, dat heeft de ''nieuwe'' VK mij ook vertelt, maakte me wel erg ongerust toen ik echt druppelde. Ze heeft 't toen na gecheckt met een wattenstaaf. Haha klopt, ik 31 en jij 29. Trouwens zit jij ook op Babybytes? Ik zag daar ook een lovertjuh, die is ook uitgerekend op 29 juli.

Ik zou even bellen jo! Ik wil je niet ongerust maken maar als je twijfelt gewoon bellen, daar zijn ze voor dat weet je! We moeten elkaar de moed inspreken hihi. Van jezelf afschrijven en het delen met anderen die ook zwanger zijn en in dezelfde periode zitten doet je gewoon goed!

Maar misschien is het ook wel beter dat ie eerder komt. Zit jij bij de Twee steden ZH? Ik duim voor je!

Ik wil heel graag bevallen, ga bij de volgende afspraak vragen of als ik ingeleid mag worden want ik voel me gewoon niet meer goed. Mentaal niet, lichaamlijk al helemaal niet. Ik zit al weken met zoveel pijn dat ik het gewoon niet meer aankan. Misschien dat ze wat voor me kunnen betekenen.
 
hey!

enne wanneer moet jij weer op controle?? hoop dat ze iets voor je kunnen doen meid! Maarre ik zit niet op babybytes... lees er wel vaak mee, maar heb er geen profiel ;) maar wel errug toevallig dat die dezelfde naam heeft en dezelfde uitgerekende datum.. achja! en ik zit idd in het 2 steden ziekenhuis op controle! moet zeggen dat je bij de vk altijd keurig op tijd aan de beurt bent :) dat is in het ziekenhuis helaas anders! ach om 9.55 heb ik een afspraak, ben benieuwd hoe laat ik vandaag weer aan de beurt ben haha

maarre bij welke vk praktijk zit jij? bij de bb of niet?

Liefs!
 
Hey,
Nu je het zegt, ik heb geen flauw idee wanneer ik een afspraak heb staan. Dinsdag, maar hoelaat? ... Vanmiddag ff bellen.
Normaal schrijf ik het altijd op, anders de VK wel, maar dat is dus niet gebeurd. Der zit nou een nieuwe VK bij de BB. Misschien heb je die al gezien of ga je die deze week zien. Ik had als laatst een afspraak met haar en ik was keurig op tijd maar zij niet. Heb 20 min zitten wachten op haar. Zij is ook zo, ja hoe zeg je dat heel traag ook qua manier van doen en laten haha. Toen ik vochtverlies had en ik had haar belde omdat ik in paniek raakte wou ze niet langs komen. Ze vroeg me of als ik het wel zeker wist. Ja hallo! Als ik het niet zeker weet dan bel ik ook niet naar jou maar naar de verloskamers. Dus het is een beetje wennen aan haar.

Verder is ze wel oké. Ben de anderen gewend. Behalve de wat oudere. Vind haar heel officieel. So, dat is er ook uit haha.

Ziekenhuizen lopen altijd uit, vooral bij de verlos afdeling. Pff. Ik weet nog dat ik er 4 uur heb gezeten. Na 4 uur was ik even naar buiten om een luchtje te happen. Belden ze mij boos op waar ik bleef. Hahaha, ik was echt over de zeik! Ik hoop dat jij gewoon netjes aan de beurt komt vandaag en dat alles goed gaat :). Laat je me weten?

Jij zit ook bij de BB praktijk toch?

Groetjes.
 
Terug
Bovenaan