low budget tips.........

hallo allemaal, het nieuwe jaar is net begonnen, en ik vraag me af, zo
na de feestdagen dat iedereen oplet, of iemand nog low-budget tips
heeft. Alle tips zijn welkom. Wijzelf gaan aan de energie rekening
werken. onze aflossing is minder dan de Essent Hier krijg ik dus een appelflauwte van......
En we hebben zelf communie dit schooljaar ........ dus als iemand tips
heeft???? Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vind het heel erg
duur dit jaar, nu al!!! Heeft iemand tips?? groetjes Wendy

Hoi Miep, wat een leuke sites zeg! Bedankt voor het doorlinken, had er nog nooit van gehoord. Zag net in een ander berichtje dat jullie ook een groot gezin hebben. Gezellig is dat hé? Ik heb wel graag de touwtjes in haden als het om de uitgaven gaat Heb het idee dat ik veel prijsbewuster ben dan mijn man Hij koopt wel als iets nodig is, ik wil eerst kijken, en dan pas kopen. Het is niet zo dat ik echt overal op moet letten, maar ik wil dat zelf gewoon. Ga eens 'n dag met de kids weg, dan weet je wat je kwijt bent, en ik geef liever daar iets aan uit, dan dat ik teveel voor mijn boodschappen betaal. Best grappig, want ik kijk normaal wel alle aanbiedingen na, en op het schoolplein weten ze dat, dus ze vragen me regelmatig waar iets in de aanbieding is Zelf doen ze de moeite niet om het uit te zoeken, maar uiteindelijk willen ze wel alles zo goedkoop mogelijk. Ik vraag er gewoon om, er zijn zoveel mensen die gewoon echt moeten opletten, en die hebben de beste tips Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan