low budget tips.........

hallo allemaal, het nieuwe jaar is net begonnen, en ik vraag me af, zo na de feestdagen dat iedereen oplet, of iemand nog low-budget tips heeft. Alle tips zijn welkom. Wijzelf gaan aan de energie rekening werken. onze aflossing is minder dan de Essent Hier krijg ik dus een appelflauwte van...... En we hebben zelf communie dit schooljaar ........ dus als iemand tips heeft???? Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vind het heel erg duur dit jaar, nu al!!! Heeft iemand tips?? groetjes Wendy

hoi

ik ken het probleem
wij hebben daarom besloten om een livebox te nemen das tv, internet en telefoon voor 60 euro per twee maanden
scheelt voor ons enorm veel geld
dus misschien een idee

groetjes saskia

Ja, inderdaad. Ik vind het gewoon leuk, om te kijken hoe het minder kan,zeg maar.......hihi.Eerder gaf ik te kleine kleding altijd weg, nu verkoop ik dat op marktplaats bv. Dat gaat allemaal in de spaarpot van de kids, maar vind het wel erg zonde om alles zo maar weg te geven. Of bv een boodschappenblaadje maken, scheelt ook enorm hoor!! dan koop je echt alleen wat je nodig hebt. Voor sommige dingen wil ik gewoon niet meer uitgeven dan nodig is, zodat we meer leuke dingen kunnen doen, zeg maar. Daarvoor vond ik het onderwerp wel eens leuk, denk dat hier wel meer mensen mee bezig zijn, en kunnen we elkaar tips geven. groetjes Wendy

Wij gaan om de zoveel tijd naar de aldi. Daar slaan we groot in. Kost dan even geld, maar het scheelt heel lang dure pakken drinken kopen (en slepen) in de gewone supermarkt.
O ja, en restjes opmaken scheelt ook. Kijk nog eens in de vriezer en de voorraadkast wat je hebt. MAak een spannende creatie en je hebt een dag weer ( "gratis" ) gegeten.

Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan