Luca geboren

Hier mijn verhaal:

Zaterdagavond om 11 uur ging ik naar bed! Vriendlief was nog niet moe en bleef beneden! Ik zei nog ga niet te laat slapen, want de baby komt vannacht.
Om 1 uur kwam hij naar bed en ging tv kijken! Ik weer wakker, om 2 uur zette hij de tv uit en ging slapen. Ik klaar wakker.
Rond drie uur kreeg ik mijn eerste wee. Eerst lekker gaan douchen en toen weer naar beneden. Om kwart voor 5 hebben we de verloskundige gebeld en die was er om kwart over 5.
Zij voelen en ik had 6/7 cm ontsluiting. Het kon nog een uur duren, maar ook 3 uur.
Om half 6 belde de verloskundige voor kraamzorg. En ook gelijk mijn ouders gebeld om Senna op te halen. Om 10 over half 6 waren mijn ouders er. Die zijn gelijk gegaan met Senna.
Mijn vliezen braken daarna en ben gelijk op bed gaan liggen. Om 10 voor 6 kreeg ik de eerste persweeen en om 5 voor 6 is Luca geboren.
Geen knip, niet ingescheurd, helemaal niets, HEERLIJK!!
De kraamzorg was er te laat dus we hebben het heerlijk met zijn drieen gedaan. Ik hoefde niet mee te persen met de persweeen, alleen maar te zuchten.
Deze bevalling is me echt super meegevallen, terwijl ik die van Senna echt zwaar vond.

Liefs Janneke

jee janske!!!!

gefeliciteerd met luca!!!! echt geweldig hoe je bevalling is gegaan. ideaal. nu maar lekker genieten!!!
hoe zwaar en groot was hij??

groetjes inge
januari mama

Bedankt voor jullie reacties! Luca woog 3710 gram en is 52 cm!!
Ben sinds vandaag gestopt met de borstvoeding, want dit wilde echt niet goed lukken! Ben trots op mezelf dat ik het wel 3 dagen heb volgehouden, maar aan de andere kant .........kraamtranen!!

Meiden jullie allemaal heel veeel succes!!!

Liefs

wat een lekkere baby lekker van gewicht zeg haha.
en je mag ook trots zijn op je zelf omdat je het geprobeerd hebt . maar als het niet wilt lukken dan lukt het gewoon niet he? en dan is stoppen in mijn ogen de beste en rustigste oplossing voor HELE GEZIN!!!! geniet lekker van je kraamtijd!!!!
heb je truowens een leuke kraamverzorgende? misschien ken ik ze wel dit omdat we bij elkaar in de buurt wonen haha.

kus kus inge

Gefeliciteerd met de geboorte van Luca!
En wat ongelooflijk fijn dat je zo'n goede bevalling hebt gehad! Dat maakt het genieten in de kraamweek nog zoveel beter.

Liefs
Joyce

Terug
Bovenaan