lucht happen?

A

Anoniem

Guest
Hoihoi
ff een vraagje!
Sinds een tijdje geleden deed mijn kleine man dat ineens een soort luchthappen??
het is een heel raar gezicht wel .. maar het lijkt dan net of hij ineens aan het happen is   en dat doet ie dan een paar keer en dan is het goed. Hij maakt er verder geen geluid bij ofzo.
maar toen ineens deed ie het niet meer en nu weer wel! weet iemand wat dit is haha want vind het soms wel grappig gezicht maar heb geen idee waarom die dat ineens doet.

Hahaha ja Stef doet dat ook!
Ik heb geen idee wat het is, maar hij kan dat zo een paar minuten doen..
Ziet er wel heel geestig uit he?

Misschien weet iemand wat het is...
Liefs Annet

heey

dat hereken ik ook..
sophie doet dat ook net een visje,,,,,

nu komen er ook af en toe geluidjes daarna uit haar mondje van": baba baba baba(voorloper van tata!!)

dus misschien is het een soort van oefenen met de lipjes om later geluidjes te gaan maken

liefs tobi

Yoëll doet het ook.
Zit hij heel geconsentreerd te 'happen' haha.
En vervolgens maakt hij allerlei geluiden en bewegingen met zijn mond.
Als je tegen hem zit te kletsen bestudeerd hij ook helemaal je mond, alsof hij het praten aan het afkijken is.

Volgens mij is het inderdaad een soort van oefenen voor het kletsen straks

haha ja je kunt het vergelijken met inderdaad een visje haha!
net deed hij het ook weer en dan heeft ie zijn tongetje ook heel raar in zijn mondje.
en maar vreemd happen haha
alleen hij doet het niet met geluid terwijl hij normaal wel de grootste verhalen heeft.
dacht dat het misschien met tandjes te maken had
maar oefenen kan inderdaad ook :)
ben heel benieuwd!
vind het wel een heel grappig gezicht

hallo
hier heb ik ook een visje haha
iris doet dit ook sinds een week.net zoals gillen
groetjes petra

Marissa doet het ook. Het lijkt wel een vis op het droge. Wij vroegen ons ook al af wat ze aan het doen was, het lijkt wel of ze aan het kauwen is of wil kauwen ofzo. Wel een heel grappig gezicht.

Grappig, Chelsey doet dit ook al een tijdje, en ik noemde haar ook visje, hihi, ik denk ook dat het te maken heeft met de ontwikkeling van hun mond.

Groetjes Elise

Terug
Bovenaan