Lucht in de buik

A

Anoniem

Guest
Ik heb al een week last van ontzettende lucht in de buik (opgeblazen gevoel)mijn buik is ook echt opgezet krijg de broek haast niet dicht.

Ik word er soms gewoon misselijk van, omdat die lucht de hele tijd naar boven komt. Herkent iemand dit?
Is dit een zwangerschapssymptoom?? Normaal heb ik dit 1 dag voordat ik ongesteld moet worden, maar nu heb ik dit al de hele week!

Liefs Jes

Ik zal voor iedereen duimen!!

Hoi Jes,

Nou, ik kan je vertellen dat je niet de enige bent op dit moment, hoor.
Ik heb het nu drie dagen en het is knap vervelend vind je ook niet?
Ik heb het trouwens vaker gehad en beschouw het daarom ook maar niet als een zwangerschapssymtoom.
De Laatste tijd snoep en eet ik eigenlijk wel heel veel, trek heb ik niet maar gewoon zin in lekkere dingen.
Niet erg bevordelijk voor de lijn maar heerlijk hoor (jummie).
Nou, succes en we hopen maar op het beste.

Groetjes, Nala

Ik heb er ook al een week last van echt ontzettend irritant. Ik moet zondag ongesteld worden (of niet natuurlijk...)

Hi Jes25
Ik heb het begin deze week ook heel erg gehad. Maar het trok weer weg en daarna heb ik volgens mij m'n eitje gehad.
Dus bij mij had het zeker niets met zwangerschap te maken.

Ben je net gestopt met de pil?
Ik wel nl. en ik merk hier op het formum dat heel veel meiden dan van van alles last krijgen. Buik/borsten/humeur enz.enz.

Sterkte!
Ik duim natuurlijk voor je dat je wel zwanger bent!!

Groetjes Bieb.

Bedankt voor jullie leuke reacties.

En Bieb ik ben een jaar geleden gestopt met de pil maar ik heb 2 maanden geleden de pil voor een maand geslikt.

Nala, Simone en Bieb ik hoop dat we allemaal binnenkort zwanger zijn. Ik spring dan in ieder geval een gat in de lucht en mijn vriend ook!!!

Liefs Jes

Terug
Bovenaan