Lucht zuigen

Hallo Allemaal,

Mijn dochter van 9 weken drinkt uit een Avent-fles maar zuigt daarbij vreselijk veel lucht naar binnen, met als gevolg dat ze veel moet boeren (die er soms niet uit willen komen) en soms ook krampjes krijgt. Nu wil ik overstappen op een andere fles en speen, welke raden jullie mij aan?
Alvast bedankt/vr. groeten, Ellen
 
Nadat ik gestopt was met de borstvoeding, stapte ik over op de flessen van Avent (omdat die spenen het beste de moederborst nabootsen?!?) en ik heb nooit problemen gehad. Wel de moet je er goed op lettem dat het aantal gaatjes niet te groot is. Mijn zoontje is nu 7 maanden en ik gebruik nu nog steeds een fles van Avent met speen nr. 3 erop. Eigenlijk moet hij nu een groetere speen, maar dan krijg ik hetzelfde probleem als jij. ook verslikt hij zich dan de hele tijd, dus ik laat het gewoon zo. Misschien dat dat het is?
 
Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik ben inmiddels naar de drogist geweest om zo'n kromme Difrax-fles te kopen. Bij de volgende voeding gaan we hem uitproberen, ik ben heel benieuwd!
 
De dental speen van difrax werkt ook erg goed. Beter dan de gewone ronde speen. Eigenlijk was dat voor ons het grootste verschil voor het goed kunnen drinken!
 
Terug
Bovenaan