Ik hoop dat iemand dit inmiddels ook herkend maar als ik s avonds ga liggen of 's ochtends wakker wordt voel ik deze week kleine luchtbelletjes. Het zit onder mn darmen en voelt anders dan mn darmen die bewegen. Het is onregelmatig en komt natuurlijk niet als ik het wil voelen maar het is echt.
Het is mijn eerste kindje dus had dit eigenlijk nog niet verwacht. Het is heel bijzonder om te voelen.
Van de week had ik mn hand op mn onderbuik gelegd en na een tijdje voelde ik toch echt zachte bewegingen. Maar omdat ik het tegen mn hand voelde en niet van binnenuit twijfelde ik of dit wel kon.
Ohh ik kijk er zo naar uit dat ze nog ietsje harder worden zodat ik het zeker weet.
Dinsdag en donderdag weer een echo.
Fijne dagen!
Het is mijn eerste kindje dus had dit eigenlijk nog niet verwacht. Het is heel bijzonder om te voelen.
Van de week had ik mn hand op mn onderbuik gelegd en na een tijdje voelde ik toch echt zachte bewegingen. Maar omdat ik het tegen mn hand voelde en niet van binnenuit twijfelde ik of dit wel kon.
Ohh ik kijk er zo naar uit dat ze nog ietsje harder worden zodat ik het zeker weet.
Dinsdag en donderdag weer een echo.
Fijne dagen!