Luchtbelletjes in mn buik

Ik hoop dat iemand dit inmiddels ook herkend maar als ik s avonds ga liggen of 's ochtends wakker wordt voel ik deze week kleine luchtbelletjes. Het zit onder mn darmen en voelt anders dan mn darmen die bewegen. Het is onregelmatig en komt natuurlijk niet als ik het wil voelen maar het is echt.

Het is mijn eerste kindje dus had dit eigenlijk nog niet verwacht. Het is heel bijzonder om te voelen.

Van de week had ik mn hand op mn onderbuik gelegd en na een tijdje voelde ik toch echt zachte bewegingen. Maar omdat ik het tegen mn hand voelde en niet van binnenuit twijfelde ik of dit wel kon.
Ohh ik kijk er zo naar uit dat ze nog ietsje harder worden zodat ik het zeker weet.

Dinsdag en donderdag weer een echo.

Fijne dagen!

ja dit had ik donderdagochtend! verklaarde mezelf voor gek maar het zou kunnen had de vk gezegd bij de echo , baby lag er wel goed voor omhet snel te voelen...nu ff niet meer gevoeld..maar wacht er nu steeds op...
geniet er lekker van meid!
fijne dagen xx

Ik voel de hele dag door bubbels in mijn buik, mijn darmen zijn echt veel bezig dus kan niet zeggen of het komt van de beeb of van mijn darmen.

Hoop dat jullie fijne dagen hebben gehad :)

Ik wist ook niet goed wat het was, totdat ik het tijdens de echo ook voelde en het kindje op dat moment heel erg aan het bewegen was. Het was dus echt het kindje! Super om het zeker te weten, ik hoop dat jij het ook ziet op de echo.

ik had het vrijdag nacht ineens, manlief was terug van sporten en een borretje en die begon een heel verhaal met als resultaat: 5 minuten later ligt hij te snurken en ik lig wakker. Maar ik zou toch echt zweren dat ik plopjes voelde links van mijn schaambeen. Alsof een muis op een trampoline aan het springen was, 2, 3x en daarna was het weg.

Vanmorgen voelde ik het weer. En op controle van dinsdag bleek ook dat het druk was binnen, want met het controleren van het hartje kon ze met de dopler niet bijblijven :)

Maar zo leuk om te voelen!! Iedereen de dagen een beetje goed doorgekomen?

Ik heb geen bubbels gevoeld maar heb de kleine een keer voorbij voelen komen, het is dan ook de tweede dus dat schijnt wat sneller te kunnen maar dit is wel heel snel!! Het is wel heel leuk om het je af te blijven vragen tot je het zeker weet. Zeker weten doe je het pas echt als je straks een keer een rotschop krijgt die zo overduidelijk is.. Genieten!

Terug
Bovenaan