Luchtige zomerslaapzak

<p>Hallo!<br /><br />Ik ben op zoek naar een fijn luchtig slaapzakje. Een slaapzak is een heeeellllll belangrijk onderdeel van het slaapritueel en onmisbaar hier, dus het liefst blijven we dat ook doen als het warmer wordt. Maar we hebben een oud huis in de stad, dat qua temperatuur niet zo goed te regelen is - warm buiten betekent dus ook warm binnen en vice versa. Was in de winter prima te doen, dik slaapzakje en geen last van. Maar nu dus op zoek naar een luchtig zomerslaapzakje.</p><p>We gebruiken er nu eentje van de Hema, een dunne katoenen. Die is nu op zich prima, maar ook met echt warme nachten in mijn hoofd nog redelijk warm. Op internet kan ik niet echt vinden wat ik zoek, en je ziet ook alleen plaatjes en daarmee weet je nog niet hoe het precies voelt qua stof. Dus ik dacht.. laat ik eens een balletje op gooien hier en misschien heeft iemand hier een geweldige ervaring :).</p><p>Dus: dunne zomerslaapzak, beetje lakentje idee (of hydrofiel achtig qua luchtigheid). Alle tips zijn welkom!</p>

Ik heb nu sinds een week de puckababy 4 seizoenen slaapzak. Van 6mnd tot 2,5 jaar. En deze is heel fijn en luchtig. Het is een kleine investering, maar hij gaat wel lang mee. En alle seizoenen ?? 

Prenatal heeft ze van hydrofiel. Ik heb er zelf niet zo een, maar lijkt me ideaal voor de zomer!
https://www.prenatal.nl/slapen-en-thuis/slapen/slaapzakken/prenatal-zomerslaapzak-4953029.html?gclid=Cj0KCQjwzZj2BRDVARIsABs3l9IaLET3iPC8yKAX5r-bM0A1330QrGktkOcqS7sXJZFpztHGHCRXEoMaArtLEALw_wcB

Ik heb zelf de ergobaby on the move slaapzak op het oog. Die hebben ze ook met dunne stof en kun je in de maxi Cosi doen. Lijkt me ideaal voor als we een avond weg zijn. Verder hebben wij ook de puckababy 4 seizoenen, die is ook echt top maar kan helaas niet in de maxi Cosi.

Smallvips, is superdun van bamboe onwijs zacht en luchtig! Wel met lange mouw maar kan makkelijk met luier er alleen in. 
Ik was precies op zoek naar hetzelfde. Heb ook de puckababy maar die vind ik veel te stug bij de ritsen en alsnog te warm. 
Ik ben onwijs enthousiast!!

Smallvips, is superdun van bamboe onwijs zacht en luchtig! Wel met lange mouw maar kan makkelijk met luier er alleen in. 
Ik was precies op zoek naar hetzelfde. Heb ook de puckababy maar die vind ik veel te stug bij de ritsen en alsnog te warm. 
Ik ben onwijs enthousiast!!

Lodger!!!! Rekbare hydrofiel, superzacht en soepele ritsen. Prijzig, maar ze zijn er ook goed tweedehands te krijgen. Ze zitten ook niet zo ruim bij de hals als van de Hema en Ter Stal... 

Terug
Bovenaan