LUCRIN

A

Anoniem

Guest
Hi Allemaal,
ik heb afgelopen week een cysteverwijdering gehad (buikoperatie) en tevens ook mijn eerste Lucrin spuit. na 3 maanden gaan we over tot IVF ( Na 4 jaar kinderwens nog niet vervuld ivm endometriose)
Wie heeft ervaring met Lucrin en moet je precies na een maand weer de Lucrin spuit innemen? of moet dit op een bepaald cyclusdag gebeuren?

gr
FF

Hoi!

Ben ik echt de enige verder die Lucrin gebruikt heeft? Onze verhalen lijken erg op elkaar, ook ik ben al ruim 4 jaar pil-loos en heb endometriose. Afgelopen november is bij mij ook een cyste verwijderd uit mijn rechter eierstok gevolgd door 3 maanden Lucrin. Eerlijk gezegd weet ik niet meer precies of het na 4 weken moest, zoiets was het ongeveer wel. Gewoon even vragen aan je arts!
Ik heb er de laatste 4 weken Livial bij geslikt en dat had ik veel eerder moeten doen: Livial helpt tegen de bijwerkingen van Lucrin, de opvliegers, het nachtzweten en in mijn geval ook nog slapeloosheid. Als je die klachten dus krijgt: meteen naar vragen!
Ik krijg mijn injecties toen door de huisarts, inmiddels zou ik het zelf kunnen want ik heb sinds die tijd al 4 IUI pogingen achter de rug. IVF komt bij dus ook aardig dichtbij...
Heel veel succes, ik hoop niet dat je teveel last krijgt van de bijwerkingen.. het valt niet mee om op deze leeftijd in de overgang te zijn! Maar gelukkig is het van korte duur!

groeten, Saartje

Hoi,
Ik krijg morgen mijn eerste lucrin spuit. Idd 1x per maand.
Na 6x iui en 1x ivf zijn ze er achter dat ik ernstige endometriose heb. Maar niet in mijn buik maar tussen mijn baarmoeder en darmen. Ik ben erg benieuwd naar de bijwerking, maar het feit dat er al en tabletje voor is zegt mij genoeg. Succes met de Lucrin, gr ilona

Terug
Bovenaan