@Ludy1990

Ja gaat hartstikke goed!
Tegen verwachting in zit de kleine nog steeds op zijn plek. Moest vanaf 33,5 week tot 37 weken rustig aan doen. Gister was ik precies 37 weken, en er is nog steeds helemaal niets gebeurt. Moet zeggen dat ik inmiddels wel zoiets heb van: kom er maar uit, ben zo nieuwsgierig en ook wel een beetje klaar met dat ik mijn schoenen niet meer aankrijg ;).

Zoals ik me nu voel komt het nog te laat ook, :p thanks voor de interesse!! :D

xx Ludy

Fijn om te horen dat jullie beebje iniedergeval tot de 37 weken lekker is blijven zitten.
Misschien helpt het als je nu weer meer gaat ondernemen, misschien komt het dan toch weer wat sneller!
Hou je zoveel vocht vast dat je schoenen niet meer aan kunnen, of zit je buik in de weg?

Liefs Danielle

Mn buik zit in de weg.. :) Draag de kleine heel erg naar voren toe, dus heb een enorme buik recht naar voor.. Ik doe inderdaad nu weer een stuk mee, vandaag weer wat voorweeën gehad. Ga weer naar school, ben pas in juli klaar met mijn studie dus geen zwangersschapsverlof voor mij. Hoe gaat het met jou? Is de kleine er al..?

Lastig dan hè die buik met zulk dingen. Ik krijg mijn eigen schoenen ook niet meer goed aan en laarzen al helemaal niet:)
Teen nagels knippen is ook zo lastig:)

Wat voor studie doe je? Wel pittig hoor zo zonder verlof. Heb je wel de mogelijkheid om langer over je studie te doen?

Ik heb ook veel last van voor weeën heb al zo vaak gedacht dat het door ging zetten, maar helaas tot nu toe nog steeds niet.

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan