lui oog???

Gisteren was ik met mijn dochtertje van 8 maanden op het consultatiebureau en constateerde de arts dat 1 oogje een beetje loenst. Ze was wel erg moe op dat moment. Ze zei de volgende keer even te komen kijken als ze met 12 maanden weer terug moet komen. Nu ben ik bang voor een lui oog, omdat ik dat zelf ook gehad heb vroeger. Zijn er moeders die hier ervaring mee hebben en is het verstandig om nu al even bij de oogarts langs te gaan. Want hoe eerder je daarbij bent hoe sneller ze ervan af is. Ik vind het echt naar voor haar als haar oogje niet in orde is. Alvast bedankt.
 
Hoi Laura,

Ik heb er geen ervaring mee maar waarom ga je binnenkort niet even met je kindje naar de huisarts, nog 4 mnd wachten lijkt me ook wel lang maar bij de huisarts kan je dat toch ook even laten controleren?
Irene
 
Hoi Laura,

als ik moe ben gaat mijn oog hangen. En een vriendin van mij kijkt met 1 oog ook een beetje scheel als ze moe is. Nu moet ik wel zeggen dat zij ook een lui oog had.
Maar ik denk dat ze niet willen dat je het oog nu al afplakt, omdat er nog zoveel kan veranderen. En als je het afplakt en het is geen lui oog dan kan dat niet goed zijn (denk ik).

Succes,

groetjes Maus
 
bedankt voor jullie reacties. Ik laat het maar even zo, zolang het er nog niet schrikbarend uitziet, ga ik ervan uit dat het nog niet noodzakelijk is anders had het cb wel meteen actie ondernomen. Groetjes.
 
Terug
Bovenaan