Hoi medemoeders,
Ik ben vanochtend met Quinten weer eens naar het cb geweest. Hij is nu 18.5 maand
jong. Hij weegt 12.2 kilo en is 86 cm lang. Gaat dus helemaal prima.
Hij praat nog niet, volgens hun zou dat wel al moeten. Maar ik zei dat hij daar volgens
mij nog geen behoefte aan had. En dat vonden ze ook goed. Ik heb gelukkig een heel
nuchtere en gewone verpleegster en dokter daar.
Maar nu heeft hij waarschijnlijk een lui oogje (hij loenst). En daarvoor moeten we even
langs de oogarts. Dat is geen punt, hij krijgt waarschijnlijk zo'n pleister en dan gaat
het wel weer over.
Maar nu ben ik benieuwd of hij er zelf veel last van heeft? En hoe lang moet hij
dan zo'n pleister dragen? Als iemand er ervaring mee heeft hoor ik het graag.
Hoe zwaar en lang waren jullie kindjes met anderhalf?
Alvast bedankt voor de reacties.
Groetjes Melanie mmv Quinten (31-08-04)
Ik ben vanochtend met Quinten weer eens naar het cb geweest. Hij is nu 18.5 maand
jong. Hij weegt 12.2 kilo en is 86 cm lang. Gaat dus helemaal prima.
Hij praat nog niet, volgens hun zou dat wel al moeten. Maar ik zei dat hij daar volgens
mij nog geen behoefte aan had. En dat vonden ze ook goed. Ik heb gelukkig een heel
nuchtere en gewone verpleegster en dokter daar.
Maar nu heeft hij waarschijnlijk een lui oogje (hij loenst). En daarvoor moeten we even
langs de oogarts. Dat is geen punt, hij krijgt waarschijnlijk zo'n pleister en dan gaat
het wel weer over.
Maar nu ben ik benieuwd of hij er zelf veel last van heeft? En hoe lang moet hij
dan zo'n pleister dragen? Als iemand er ervaring mee heeft hoor ik het graag.
Hoe zwaar en lang waren jullie kindjes met anderhalf?
Alvast bedankt voor de reacties.
Groetjes Melanie mmv Quinten (31-08-04)