Luie Kay in zijn nieuwe buggy,.. (foto)

A

Anoniem

Guest

Hoi Mama's,

Jaja,.. zojuist onderweg naar de apotheek voor een dosis pijnstillers (Auwa!) een foto gemaakt van Kay in zijn nieuwe buggy. Hij was nogal lui/moe omdat het bijna bedtijd was, maar gezien je hem in ligstand kunt zetten ging meneertje er dan ook zo bij hangen whaha.. Als ik dan even om het hoekje van de buggy keek dan schrokt hij uit zijn trance en kreeg ik een big smile kado.. Hij vind het ook zo leuk!

Maar hier de primaire van Kay in z'n nieuwe buggy!

Hij kijkt ook zo van: "En jij had kiespijn?... Aansteller!".. Whahaha.. Tis ook zo'n lekker boefje.. Zucht..

Hebben jullie ook buggy foto's?

Esmé trotse mama van Kay (bijna 10 mnd)

Wat gaaf zeg! Zoals ik al eerder schreef wacht ik nog op mijn nieuwe buggy, maar zodra ik m heb komen er ook foto's! Deze is echt super en Kay voelt zich er zo te zien superrelaxed bij! Wat is het toch een lekker ding!
Liefs, Marcia mv Puck.
ps sterkte me  je kies!  

Haha , wat zit hij er relaxt in, weet je wel zeker dat ie erruugg fijn zit voor Kay.
Mooie buggy inderdaad !!!

Ennuh, maar doet je kies nog steeds veel pijn ( mijn vraagteken doet het niet  )

Groetjes Marina.

Haha, mijn typen lukt niet meer    relaxt   ......
Ik ben ook zo actief vandaag.

Haha,.. Yenna,.. toets eens de "shift" toets en de "Ctrl"toets in. Vaak is het probleem dan opgelost.

Ja Kay zit er prima in. Hij zat lekker met zijn voetjes te bengelen en zat heerlijk rechtop te kletsen tegen alles wat voorbij kwam. De laatste 100 meter eens de lounge stand erop gezet en moest er zelf ook erg mee lachen.. Denk dat kay me daarom zo aankijkt hahaha..

En ja,.. Kies doet vandaag héél veel pijn,.. gisteren en eergisteren viel het wel mee. Vandaag dus weer goed mis. Mijn wang helemaal heet en wat verhoging. Ach, hoef nog maar 4 weken, zucht..

Hééle mooie buggie. Wij hebben er ook zo een in de zelfde kleur gekocht.
Hij zit er lekker relaxed bij.

Groetjes jama mv Thijs

???????????????????????
Ja hij doet het ( huh, nu aleen ineens kleine letters)

Maar vervelend, die kiespijn, ik moet 8 juni naar de tandarts voor een kroon.
Mijn vorige tandarts was een *&^%^&*

Nu mijn nieuwe is een super tandarts , maar helaas heeft mijn vorige tandarts mijn kies helemaal vepest.

Maar euh, sorry ik zit je mooie foto topic van Kay in zijn nieuwe buggy te verpesten

Sterkte met je kiesje..

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan