luie moeder heeft een vraag over de quinny formula xl 3wieler

ik heb een quinny formula xl 3wieler, ik heb nu de bak erop maar de kleine is er echt bijna uitgegroeid hij ligt bijna klem, ergens ver weg achter op zolder heb ik de wandelwagen inzet liggen, ik heb geen zin om die nu helemaal op te zzoeken het is zo warm op zolder, maar ik vroeg mij af, weet iemand of je deze wandelwagen inzet kunt verstellen naar lig functie?

ook vroeg ik mij af, met welke leeftijd/lengte hebben jullie de kleintjes in de wandelwagen inzet gedaan.

Wij hebben de Quinny Freestyle driewieler en de wandelwagen kan je bijna platleggen. Onze oudste is er met een maand of 7 ingegaan volgens mij. Floor is een kleintje dus zij kan nog wel eventjes in de kinderwagenbak.
Bij ons is het boven ook zo bloedheet, ik heb de 'pech' dat daar onze wasmachine staat en ik moet nogal veel wassen omdat Tijmen buikgriep heeft, pffffff.
groetjes van Ruth

onze wasmachine staat daar ook! ik ben er nu al een   dag of twee niet meer geweest maar moet vanavond echt weer wassen want die kleine heeft nog maar twee shirtjes met korte mouwen in zijn kast, je weet maar nooit met die kleine

Haha, ik krijg helemaal visioenen van twee vrouwen met straaltjes zweet over het voorhoofd die al druppend de was staan te doen. Sorry . Ik heb Laura al in de wandelwagenbak (ligstand), maar ik heb een Mutsy. Ze was toen ik haar voor het eerst erin zette was ze 61,5 cm. Maar Laura zit wel al redelijk goed en in ligstand kan het niet zo veel kwaad. Ik heb het gedaan ivm ruimtegebrek in de auto toen ik de auto van mijn vader moest lenen.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan