Luier advies voor in de nacht

<p>Hoihoi!</p><p>Mijn dametje van 14 maanden poept elke nacht, heel veel.. Het gaat vaak langs de luier, waardoor romper en slaapzak vaak vies zijn. Overdag hebben we geen problemen als ze poept, alleen als ze in bed ligt.</p><p>We gebruiken Kruidvat droog en vertrouwd maat 4. Een maat groter gaan heeft geen zin want maat 5 gaat pas vanaf 12 kilo en ze weeg net 10 kilo. Dus ik geloof niet dat het aan de maat ligt.</p><p>Zijn er misschien andere moeders met dit probleem in de nacht en hebben jullie misschien de tip voor een goede nacht luier?</p><p>Liefs x</p>
 
De kilo's bij luiers wil niet perse wat zeggen . Mijn zoontje van 6 maanden had met 5 maanden al maatje 4 terwijl mijn oudste zoontje 11 maanden was.
En hij woog toen nog geen 8 kilo . Het is maar net hoe de bouw is van zn kleintje 
Dus een maatje groter kun je zeker eens proberen. 
 
Verder zweer ik echt bij de baby dry pants . Hier lekken ze nooit door en heb vooral het idee dat de broekjes meer opvangen dan de luiers zelf. Dus misschien nog een tip ??
 
 
Voor de nachten gebruiken wij ook pamper baby dry pants. Wij hebben 1 maatje groter dan de 'gewone' luier overdag.
Heel af en toe gebeurt het dat onze dochter doorlekt van het plassen, maar dan zit ie ook echt bomvol. Ze drinkt snachts ook wel eens wat water, dus dat scheelt ook. 
Voor mijn gevoel kunnen de pants ook wat meer hebben dan n gewone luier. 
 
Je hebt ook Kruidvat 4+. Die gebruik ik al een poos voor mn dochter van 15 maanden (sinds ze 11 maanden is) 4+ is een stuk groter dan 4, maar nog lang niet zo groot als 5. 
Mn oudste dochter lekte in de nacht ook vaak door, bi jn haar gebruikte ik voor de nacht zwitsal luiers.
Mn jongste dochter lekt nooit door, dus kan prima ook in de nacht een Kruidvat luier maat 4+ om, maar duurdere luiers zijn toch echt wel beter voor de nacht als je kindje vaak doorlekt. Ik vond zwitsal luiers te duur en onnodig voor overdag, maar in de nacht vond ik ze wel heel fijn voor mn oudste dochter. Ze lekte toen nooit meer door.
 
Je hebt ook Kruidvat 4+. Die gebruik ik al een poos voor mn dochter van 15 maanden (sinds ze 11 maanden is) 4+ is een stuk groter dan 4, maar nog lang niet zo groot als 5. 
Mn oudste dochter lekte in de nacht ook vaak door, bi jn haar gebruikte ik voor de nacht zwitsal luiers.
Mn jongste dochter lekt nooit door, dus kan prima ook in de nacht een Kruidvat luier maat 4+ om, maar duurdere luiers zijn toch echt wel beter voor de nacht als je kindje vaak doorlekt. Ik vond zwitsal luiers te duur en onnodig voor overdag, maar in de nacht vond ik ze wel heel fijn voor mn oudste dochter. Ze lekte toen nooit meer door.
 
Je zou idd 4+ kunnen proberen, zit meer absobtiemateriaal in..
Maar als mn zoontje de hele nacht heeft geslapen en er sochtends nog ff bij poept lekt hij ook vaak door.
Weet je wanneer in de nacht poept? Echt in de ochtend na het slapen? 
 
Terug
Bovenaan