luier af doen

Hallo,

Mijn dochtertje van 2 jaar en 3 maanden wordt iedere nacht wakker. dat is op zich geen probleem, want ze gaat spelen in bed en huilt niet. Nou is het probleem dat ze haar luier af doet en vervolgens de volgende morgen haar hele bed nat is. ze krijgt hem zelfs af zonder haar rompertje los te maken. de luier achterstevoren is geen oplossing, want die snijdt dan aan de voorkant in haar liezen en is ze nog nat. wie o wie heeft voor mij een tip.

groetjes brenda
 
Is het misschien een oplossing om haar luierbroekjes te laten dragen? Mijn zoontje heeft de luierbroekjes van de C1000, beginnen bij de maat 10-16 kilo. Onder een rompertje krijg je die volgens mij niet zo makkelijk open of uit.
Succes!
 
bedankt voor de tip. zal eens gaan kijken. die luierbroekjes van huggies krijgt ze ook uit, maar die kan je zo los scheuren aan de zijkanten. heb gisteren er tape om gedaan(erg he), maar de luier had ze er vannacht toch weer vanaf.
 
Mijn dochtertje (2 jaar en 4 maanden) is ook zo'n ster in het uitdoen van haar luier. Ik heb haar in een slaapzakje liggen, zodat ze er niet bij kan. Het slaapzakje ook nog dicht met een veiligheidsspeld, want ze weet inmiddels ook hoe een rits werkt !
groetjes
Melanie
 
hoi moeders

Wil ff zeggen dat jullie slimme kids hebben. Echt pientere meiden. Ik denk dat dat natte bed niet echt prettig is en je, je boos maakt. Maar ik vind het slimme acties.. maar das makkelijk zeggen als je kind het zelf niet doen.

suc6 ermee
groeten Bea
 
Hoi moeders,

Mijn dochter (20 maanden) doet het ook, ook overdag. Ik moet dus elke dag haar bed twee keer verschonen. Nu met het mooi weer is het makkelijker, maar binnen doet ze het ook en soms zie ik niet dat ze niks onder haar broek heeft totdat ik een plas water zie (of erger, de bank nat is!). Ik heb echter vrede mee, omdat mijn zoon wilde niet zinderlijk worden. De eerste keer dat hij in zijn broek plaaste, werd hij zo bang dat het mij tranen koste hem uit de luiers krijgen. Elke keer dat ik haar bed verschoon, zeg tegen mijzelf: het is tijdelijk, ze wordt snel zinderlijk en dit is beter dan het gevecht die ik met haar broer had.

Veel sterkte, maar denk dat het een goede ontwikkeling is
 
Terug
Bovenaan