Luier lekt s nachts door

Mijn dochtertje is nu 10 weken oud en doet net hartstikke goed! Enige is dat de luier s nachts regelmatig doorlekt. Ze draagt nu maatje 2, zal rond de 4,5 kg wegen gok ik (3 weken geleden 4kg bij het consultatiebureau). Dus maatje 3 lijkt me wel erg groot aangezien aangegeven wordt dat dat vanaf 6 kg is. We gebruiken pampers luiers maar die zijn helemaal verzadigd. Iemand de gouden tip?

Ik had vandeweek een maatje 2 pampers omgedaan toevallig voor de nacht omdat die voor het grijpen lag. En inderdaad de volgende dag helemaal nat. Gebruik normaal Kruitvat en daar heb ik het nooit mee
Ik vond die pampers weinig op kunnen nemen en haar billen bleven klammig wat ik bij Kruitvat niet merk. Daar blijven haar billen droog ondanks een volle luier.

Mijn ervaring is dat Pamper luiers 's nachts sneller door lekken. Met Kruidvat luiers nooit gehad. Echt het proberen waard!

Hier ook nachtenlang gehad waarbij we alles weer moesten uittrekken en schoon aan doen omdat de luier doorlekte. Ik snapte maar niet wat we verkeerd deden! Nu gebruiken we een maatje groter (ik dacht eerst ook dat het veel te groot zou zijn, omdat je gewoon de kleinere maat gewend bent) en sindsdien is m'n zoontje niet meer doorgelekt!!
Dus mijn tip is ook toch keertje grotere luier proberen, misschien alleen voor de nacht.

Terug
Bovenaan