luier schimmel

hoihoi, mijn kleine man heeft luier schimmel ..heeft twee tubetjes van de huisarts gekregen, ik hoop dat het snel helpt!
Huisarts was geen voorstander was van sudocreme, dus heb barriere creme gekregen ?

x Ziana
 
Hij heeft dunne / breige ontslasting ...heeft hij altijd al gehad..maar meneertje slaapt om 19:00 tor de volgende ochtend en wordt altijd wakker met een poepluier dus dat gaat lekker weken..
 
Oh, dat is rot zeg! Hopelijk helpt de zalf snel.
Wat zei de arts dan toen je vertelde dat hij elke ochtend wakker word met een poepluier? Is dat 'gewoon'?

Bepanthen is idd heel fijn, wellicht kan je zijn billen daarmee insmeren met de laatste verschoning, soort preventief.

Sterkte. Liefs
 
krijgt hij nog steeds Nutriton of zo iets ?
Die van mij had daar dunne ontlasting van heb dat toen gelijk gestaakt ! Die van mij gaat ook om 19:00 naar bed tot volgende ochtend maar doet zijn poepje net voor of na de fles standaard om die tijd hihi . Ik heb ook gelezen dat maizena helpt .
 
Onze oudste had het ook een keer en dat had ik niet goed door. Ik dacht dat het gewoon luieruitslag was. Het ging dus niet over. Gelukkig hielp miconazol heel goed. En je zag de volgende dag al verschil. Regelmatig verschonen, ook zonder poep in de broek. Na verschonen goed droog maken, zo krijgen schimmels minder kans.
Zodra ik hier rode stippeltjes op de billen zie begin ik al met miconazol te smeren. Vaak het eerste teken van schimmels.

 
wij hebben dekakort gekregen en je ziet nu al heel goed verschil veel minder! ik smeer nu ook bepanten ipv sudocreme.
Hij krijgt inderdaad van de nutriton wat dunnere ontlasting maar dit was wel heel dun hij poept echt 5 keer op een dag maar dat is al vanaf zijn geboorte zo.
Misschien ook omdat hij al hele potjes te eten krijgt, ach beter dan een verstopping hihi
Misschien toch tantjes geweest was ook een beetje snotterig.
 
Terug
Bovenaan