luier uittrekken in bed

Brenda heeft wat nieuws, tot ergernis van mama....grrrr

Luier uittrekken in bed, en dan het liefste natuurlijk als ie vol met poep zit.
De eerste keer was het nog enigsinds grappig, ze was kleddernat en toen we haar optilden liep de poep langs haar benen.
Inmiddels is het een dagelijks iets, mijn wasmachine draait overuren.
Ik word er gek van, ben al boos geworden, rustig gebleven etc etc, maar ze doet het nu al 2 weken lang bijna elke dag!
Dus pyjama in de was, beddegoed in de was, Brenda zelf in de was. Leuk ook als je haast hebt!
En ik merk er niks van, ze word wakker en doet het in stilte, de boef.

Nog meer poepavonturiers hier??

Groetjes Bianca

Hoi Bianca,

Ik moest wel even om je verhaal lachen hoor, die boef van jullie. Maar ik kan me voorstellen dat dit voor jou/jullie niet echt leuk meer is.
Onze meid doet dit gelukkig (nog) niet. Maar goed ze moet dan ook veel moeite doen om bij haar luier te komen. Ze heeft namelijk nog een slaapzak aan en die krijgt ze niet uit.

Weet niet of Brenda ook nog in een slaapzak slaapt anders is dat misschien een optie.

Succes.

Groetjes Anne

Hoi Bianca,

ook hier is er geen sprake van. Maar net als wat Anne al schrijft gaat dat ook hier moeilijk omdat ze een romper over de luier heeft, dan de pyama en vervolgens nog een slaapzak.

Groetjes, Bianca

hahah ook ik moest even lachen,maar hier ook gelukkig niet een probleem.
ook hier romper pyama en dan slaapzak al kan ze dr slaapzak wel openen.
mss tip op met wat steverige tape dicht te plakken savonds deed me schoonzus ook niet strak maar gewoon net als pamper sluiting keertj rond

liefs

Hier helaas erg herkenbaar!!!!
Lenthe vind de luier inmiddels niet lekker meer zitten.Wijst ernaar en roept zelfs 'au'!
Ze kan haar slaapzak zelf uitdoen, heeft in 1 week zo erg aan de rits lopen trekken dat er nu al 2 naar de knoppen zijn!!!
Enfin, ze vind de luier dus niks meer...een teken van zindelijk willen worden dus.Dus wij vorige week de po tevoorschijn gehaald en ja hoor, al 3 keer deze week een klein mini-plasje op het potje!!!
Mooi, erg fijn voor mijn portomonnee...2 kids in de luiers tikt toch wel erg aan!
Succes met je meissie!!!!Onthoud dat het ongewtijfeld een fase is....alleen daar heb je vast niets aan als je het zoveelste wasje draait...
Groetjes Roos

hoi,

ik herken het helaas ook, de oudste deed dat ook nogal eens, ik zou een slaapzakje achterstevoren aan doen of een pyama uit 1 stuk proberen, verder wel elke keer boos worden, nou ja duidelijk zeggen dat het niet lief is om zelf de poepluier uit te trekken!
Nou veel succes, gr MJ

Daniel kan er ook niet bij snachts, heeft idd ook een slaapzak aan.
Overdag kleed hij zich nog wel eens uit en trekt dan aan de luier, dus hier hoeven we het alleen maar overdag in de gaten te houden.
Echt smeren met poep doet hij niet, tis meer frunniken aan zn luier.

Veel succes ermee en hoop voor je dat deze fase gauw voor bij is.

Liefs Marina

ook nathalia heeft een rompertje,pyama en slaapzak (achterstevoren) aan.
no way dat ze dus bij haar luier kan.

heeft brenda geen slaapzak aan?
en idd, een pyama uit 1 stuk is misschien ook een optie?

succes ermee

liefs, do

Terug
Bovenaan