luier vraagje?

hoi

mijn dochter is hartstikke gek op spersiboontjes, en dat eten we nu dus zeker 2 keer per week.
alleen het gekke is dat ze ze weer heel uit poept, hoe kan dat nou?
zo als het er in gaat bij haar, zo komt het er ook weer uit in de luier dan

is dat bij die van jullie ook, oja ze is 7 maanden

hey

Dat is vreemd heel er in en heel eruit. Mmm onze dochter lianne bijna 6 maanden krijgt ook hele groenten maar die komen er niet heel uit.
Misschien verwerken haar darmpjes de groente niet ik zou het toch eens laten weten bij het cb of de arts.
Wel fijn dat ze zo van boontjes houdt lianne houdt erg van wortels.
succes

auriske ( mama van lianne)

Hoi,
Met sperziebonen heb ik het nog niet gezien, maar ik heb al wel hele maiskorrels voorbij zien komen. Volgens mij komt het gewoon omdat ze het nog niet zo goed fijn kauwen. Je darmen kunnen veel verteren, maar hele stukken wordt wat moeilijker.

Groetjes, Petra

hoi
met zeven maanden kan je kindje deze groente nog niet verteren, sperziebonen zijn echt zwaar om te verteren, veel vezels dus de darmen gaan er wel goed hard van werken, maar misschien is het een idee om het voorlopig even niet te geven. Ik zou wat meer groente geven die iets makkelijker te verteren zijn; courgette, broccoli, wortel, paprika
succes!

kim

Hallo

het heeft waarschijnlijk met het verteren te maken maar als ze het zo lekker vind maar je toch een deel iets fijnenr en geef je daar door heen wat grovere dan worden alle vitamines enz toch goed op genomen
met mais blijft het ook zo !!ook bij volwassenen komen ze er weer heel uit als ze niet goed gekauwd hebben

nou succces
groetjes sil

Terug
Bovenaan