luier vraagje

Hallo iedereen,
Heb een vraagje..Hoe vaak verschonen jullie je baby? Ik weet dat 6 keer op een dag gezegd wordt, maar ik kom daar niet aan en ze lijkt er ook niet veel last van te hebben als ik het niet elke 3/4 uur doe. Als ze heeft gepoept huilt ze daarintegen meteen en verschoon ik haar dan ook. Ik gebruik wel pampers.
Ook ben ik nieuwschrierig welk merk luiers jullie favoriet is. Ik heb da huismerk en etos huismerk gebruikt en die bevielen mij niet. Kruidvat wel en pampers helemaal maar die zijn weer zo duur....

Hallo,
Ik verschoon na elke voeding (bv) behalve 's nachts als ze niet gepoept heeft dan.
Maar bij Joany is dit ook wel nodig aangezien ze bijna elke voeding heeft gepoept en ook hele volle plasluiers heeft.
Ik gebruik het kruidvat merk en van de c1000 vindt ik ze ook fijn.
De ah luiers vindt ik minder prettig want die sluiten niet mooi aan bij haar beentjes (te wijd) en daar poept ze dus langs.

groetjes,
marike mamma van Ian (5) en Joany (5weken)

Hoi,

Ik verschoon iig iedere 4 uur na de voeding, maar vaak ook nog tussendoor. Als Esther gepoept heeft, of als ze naar bed gaat en ik heb het idee dat haar luier al een beetje nat is zodat ze daar iig niet wakker van ligt.
Ik gebruik AH-huismerk luiers. Vooral uit luiheid, want er is hier geen andere drogist of supermarkt in de buurt. Eerst gebruikte ik pampers, maar ik vond de AH luiers net zo goed en het scheelt toch weer een euro per pak...

Groetjes,

Eveline

Ik verschoon Amber iedere voeding, dus nu zo'n 5 a 6 keer. En tussendoor als ze een poepluier heeft. Ik gebruik Etosluiers omdat die bij mij in de buurt zit en ik ze goed vind. Pampers vind ik te duur. En die vallen klein vind ik, vooral bij de dijbeentjes.
Groetjes,
Sonja

Ik verschoon ook bij iedere voeding, dus 6 keer per dag. Is ook altijd nodig, ons ventje heeft dan weer de nodige viezigheid geproduceerd, ha, ha!
Ik gebruik momenteel pampers. Ik weet dat ze duur zijn, maar wij zijn er zooooo tevreden mee dat ik eigenlijk geen ander merk durf te proberen... Wat als het niet bevalt? Dan zit ik weer met zo'n pak, denk ik dan...

Groetjes, Karin
Mama van Christian, 4 wkn

Hoi,
bijna bij elke voeding wel. Zeker als hij gepoept heeft. Eerst deed ik het voor de voeding, maar nu erna, want soms poept hij onder het voeden, vandaar. Omdat ik er zelf nog niet helemaal aan gewend ben vergeet ik het wel eens. Dan kom ik er pas een paar uur later achter dat ik dat nog niet had gedaan. Ach ja. Die luiers kunnen heel wat plas opvangen. In het begin gebruikte ik prematuurluiers van Kruidvat. Die waren fijn. Nr 1 van Kruidvat vond ik weer niks, die van DA en pampers ook niet trouwens. Toen die van AH gebruikt en die waren perfect en goedkoop. Voor de geboorte van Quinn had ik in de aanbieding veel pampers nr 2 gekocht. Dus die heeft ie nu aan. En ze zijn erg fijn.
Ik koop trouwens altijd luiers in de aanbieding. Heb nu die van Etos nr 3 gekocht. Leken erg op pampers hoorde ik. 3 pakken voor 22,50 dus.
Groetjes Veerle

hoi!
ik gebruik ook pampers en verschoon na elke voeding, of soms tussen de voeding door als ze haar flesje niet in een keer leeg drinkt en dan drinkt ze daarna meestal nog de rest.
nynke poept trouwens maar 1 keer per dag, soms zelfs om de dag.... maar dan is het meteen ook wel een hele luier vol.

groetjes,
daphne

Ik verschoon Senne ook bij elke voeding en soms tussendoor. Het lijkt erop dat Senne geen last heeft van een vieze luier, want ze huilt er nooit door. Tot nu toe heb ik pampers gebruikt en die zijn super, maar hartstikke duur. Net  dus het eerste pak Kruidvat luiers gekocht en geprobeerd en  ze zitten in ieder geval ook prima. Nou nog afwachten of ze ook even droog  blijven.

Groetjes,
Dionne  

Terug
Bovenaan