luier???

hallo meiden

Dylan heeft vaak poep luiers en die zitten dan overal op zn beentjes en op zn rug. Hebben jullie dit ook wel eens of gebruik ik een te grote of kleine luier voor hem?
Hij weegt ongeveer 8 en een halve kilo en ik gebruik pampers luiers nr 4 die zijn voor baby's van 7 tot 15 kilo. Ik heb ook al de actieve fit geprobeert maar daar had ik hetzelfde mee.
Wie heeft hier een oplossing voor ik vind het zo zielig en eerlijk gezegd ook een beetje vies.
Gr Nifty en Dylan
 
Hoi Nifty,

Het kan ook aan het merk luiers liggen. Ik ben met Daan begonnen met pampers, maar naar verloop van tijd toch gaan experimenteren met goedkopere luiers.
Het poepprobleem had ik met de kruidvat luiers.
Inmiddels ben ik weer begonnen met het gebruik van pampers en ook huggies gebruik ik regelmatig. ik zou dus gewoon eens een ander merk proberen, want iedere uier sluit anders aan.

Groetjes saskia
 

Hoi, persoonlijk vind ik de Active fit van Pampers de allerbeste luier.
het is alleen zo vervelend dat de pampers zo asociaal duur zijn geworden, vandaar dat ik nu Huggies Flexibel gebruik. Zeer goede, hele dunne goed passende luier. (en ik word hier niet voor betaald, hihihi) Ik denk dat je de goede maat luier hebt, daar zal het niet aan liggen.
 
hoi

ik wil je niet ontmoedigen hoor maar mijn ervaring is dat geen enkele luier helpt. en ik heb er heel wat gebruikt de slechtste voor mij was pampers en tot nu toe gebruik ik kruidvat maar wat ik ook gebruik hij zit onder.
elk dag is het feest en het is voor mij niet meer vies meer een gewoonte,  maar vresselijk irrittant. krijg soms de rompers niet meer schoon.

succes ermee.
 
Hallo,

Nou ik heb ook bijna lle merken luiers gehad, maar ik heb geen enkele luier gevonden die de poep van mijn zoontje tegenhoud.
Het is helaas niet anders het is wel vervelend voor de broeken en rompers die je bijn a niet schoon krijgt, ik gooi ze gelijk in een emmertje met warm water met biotex er in en dat werkt prima en daarna gooi ik s'avonds gelijk alles in de wasmachine en alles is weer schoon

Groetjes en je doet er niks aan
Kim
 
Terug
Bovenaan