Luierbroekje met goede anti lek rand?

<p>Hallo,</p><p> </p><p>Onze zoon van 15maanden draagt luierbroekjes. Wij zijn altijd super tevreden met het kruidvat merk. Maar bij de luier broekjes is de anti lek rand veel minder aanwezig als bij de luiers, en lekt onze zoon door bij het hebben van ontlasting.</p><p>Wie weet een ander merk luierbroekje met een goeie anti lek rand? Graag een luier broekje, geen gewone luier; onze zoon blijft namelijk niet meer liggen tijdens het verschonen..</p><p> </p><p>Alvast hartelijk dank! </p>
 
Wij gebruiken voor de nacht de broekjes van Pampers Harmonie, daar zijn wij heel tevreden over. Alleen poept hij weinig in de nacht/ochtend en vaak drolletjes ipv zachte brei, dus of het de bescherming biedt die je zoekt, durf ik niet te zeggen. 
 
Herkenbaar. De luiers van Kruidvat zijn top, toen de luierbroekjes geprobeerd. Wat een ramp. Nu over gestapt op pampers en slaan ze in als ze in leuke aanbieding zijn. Werken perfect
 
Mijn ervaring is idd dat de meeste luierbroekjes heel snel doorlekken. Naar mijn mening zijn ze ook echt voor bijna zindelijke kindjes. Maar als je ze echt graag gebruikt zijn die van Pampers idd het beste.
 
Terug
Bovenaan