Luierbroekjes voor de nacht (etos of pampers)

<p>Onze kleine man is nu 7 maanden oud. Voor overdag gebruiken wij woezel en pip luiers maat 3 die zitten hem nog echt prrfect, maat 4 is nog te ruim. </p><p>Voor de nacht heeft hij pampers baby dry maat 3. Alleen is hij al 4 nachten helemaal nat. </p><p>Nu wil ik vandaag andere luiers halen maar kreeg een tip luierbroekjes voor de nacht. Iemand ervaring mee?</p><p>En iemand ervaring met woezel en pip luierbroekjes? </p><p>Of toch voor pampers baby dry gaan? </p><p> </p>

Zeker geen etos! Premium protection van pampers.  Gebruik overdag wel etos. Eerst ook tijdje baby dry voor in de nacht gebruikt ging heel slecht.

Mn zoon is na een nacht van 14 uur nog droog met pampers baby dry..
Etos luiers ook trouwens.. 
Wellicht toch maatje 4 proberen?
Soms hebben we broekjes idd, ook van maat 3 gebad, bleef hij ook mee droog...

Ik gebruik overdag de 'gewone' luier van etos (maat 4) en 's nachts de luierbroekjes. Mijn dochter lekte met de gewone luier door omdat ze op haar buik slaapt. Met de luierbroekjes is ze sporadisch een keer iets nat maar dan heeft ze vaak ook een nacht van meer dan 13 uur gemaakt :) 

Wij gebruiken wel gewoon de woezel en pip maat 4. Eerste tijd was hij wat ruim maar geen doorlek ongelukjes meer.... 
Weet niet hoe zwaar je kindje is, maar die nummer 4 kan al vanaf ongeveer 7 kilo... 
Broekjes heb ik geen ervaring mee... lijkt me persoonlijk wat onhandig ofzo (geen idee waarom ;)

Terug
Bovenaan