Luierbroekjes

Hoi!

Ik ben net even met mijn oudste dochter naar de stad geweest om luierbroekjes. Bij de Jumbo zie ik ze nl niet. En ik vind het nu toch wel handig, nu we steeds op het potje aan het trainen zijn.
Maar...nu vraag ik me dus af (niet lachen) zit er een voorkant aan die luierbroekjes? Ik kan er geen verschil in zien...
Normaal gezien ben ik helemaal van de Pamper, maar heb nu van het Kruidvatmerk en ik moet zeggen dat ze er goed uitzien en goed aanvoelen. Ik heb gezegd tegen Isabelle dat dit een luierbroekje is voor grote kindjes en dat ze er niet in mag plassen en poepen hihi! Het gaat best al de goede kant op, want toen we net in de stad waren zei ze opeens "mama, ik plas in mijn luier". Dat vind ik wel een goed teken! Dan is ze zich er wel bewust van. Ik hoop dat als ik weer ga werken half februari, dat ze dan zindelijk is! Dat zal wel fijn zijn.

Groetjes Babybelle

hoi hoi

ja er zit een voor en achterkant aan
soms zit er aan de voorkant een getekend strikje.
of een figuurtje die naar je kijkt en aan de achterkant zie je dan de achterkant van het figuurtje.
het verschilt per merk wat er op staat.
ik ken ze van de kruidvat nog niet.
ff heeeeeeel goed kijken en je ondekt vast hetverschil of ff op de verpakking kijken

succes

groetjes moekje

idd...... ik heb ook meestal de broekjes van de kruidvat en het plaatje aan de voorkant kijkt je aan en op de achterkant kijk je tegen de achterkant van het plaatje aan
mij bevallen de broekjes van de kruidvat erg goed!!

Haha, lastig he
Hoe vaak ik ze wel niet andersom aan heb gedaan. Nu trainen we even niet. In januari beginnen ze op de creche, dus schone kleding mee en gaan!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan